Adidas, H&M, Gap та ще 30 модних брендів уклали пакт, щоб врятувати планету

Світ моди рятує планету!

Топові модні бренди підписали екологічну угоду, яка має на меті врятувати світовий океан і скоротити обсяги використовуваного пластику.

Бренди уклали “модний пакт” перед початком саміту G7, пише Eco Warriors Princess.

Захищати планету від забруднення погодились понад 30 компаній.

Серед яких: Adidas, Chanel, Burberry, Hermès, Nike, Puma, Prada, Burberry, Capri Holdings (Michael Kors, Jimmy Choo і Versace), H&M, Gap Inc., великі рітейлери – Galeries Lafayette, Matchesfashion, Nordstrom та Selfridges Group і багато інших.

Що варто знати про пакт

Цей пакт – це набір правил, які, проте, не є юридично обов’язковими.

Відомо, що індустрія моди – один з основних забрудників планети.

В пакті прописано три основних напрямки:

боротьба зі зміною клімату;

проблема забруднення Світового океану;

підтримання біологічного різноманіття.

Документ розробили на основі “Цілей сталого розвитку” ООН і ініціативи Science-Based Targets, висунутої спільними зусиллями ООН, WWF, Інституту світових природних ресурсів і британського проекту Carbon Disclosure Project, зосередженого на зменшенні викидів парникових газів.

Що мають зробити сторони для виконання пакту

Бренди, що підписалися, мають досягти нульових викидів парникових газів до 2050 року.

Для цього необхідно:

100% використання відновлюваної енергії у своїх ланцюгах постачання до 2030 року;

використовувати стале джерело сировини.

Також бренди мають позбутися мікропластику, який утворюється при пранні синтетичних речей, зокрема, за допомогою переходу на нові матеріали, які його не виділяють, а також інформувати своїх покупців, як доглядати за одягом, щоб уникнути виділення мікропластику під час прання.

Оскільки сторони працюють до досягнення “чистого нуля” до 2050 року, вони повинні гарантувати, що принаймні дві третини скорочення парникових газів відбуватимуться за допомогою заходів з енергоефективності та переходу до поновлюваних джерел енергії в усьому ланцюгу постачання.

Також варто уникати помилкових рішень, наприклад, кредитів на відновлювані джерела енергії або компенсацій викидів вуглецю“, – зазначає директорка кампанії стратегій Stand.earth Ліз Макдауел.

Залишити відповідь