Скільки коштують лайки у Facebook

На деякі пости у Facebook Петро Порошенко витрачає $1 тисячу доларів, Юлія Тимошенко може витратити до $50 тисяч, а Володимир Зеленський – по $100 за кожен допис.

Від 21 березня в соціальній мережі Facebook можна дізнатися, скільки грошей передвиборчі штаби кандидатів у президенти вкладають у просування своїх офіційних сторінок.

Нову функцію можна протестувати на будь-якій публічній сторінці політиків

Нову функцію можна випробувати на будь-якій публічній сторінці політиків, якщо пройти у розділ Інформація та оголошення.

Там з’явиться ще одна вкладка під назвою Оголошенняпов’язані з політичними питаннями. Звідти користувач переходить до бібліотеки реклами Facebook, йдеться у сюжеті Радіо НВ.

Такі повідомлення є, наприклад, у чинного президента України Петра Порошенка. Так, наприклад, з цієї сторінки для США опублікували три рекламні повідомлення. Вартість одного – від $100 до $500. Ще за два повідомлення платили від $500 до $1000 кожен. Реклама для української аудиторії не сягала більше $100.

Дуже багато реклами замовляє і штаб кандидата у президенти Юлії Тимошенко. Тільки одне повідомлення від сторінки Я за Тимошенко – Фан Клуб рекламували на суму від $10 тисяч до $50 тисяч. На офіційній сторінці Тимошенко бюджети складають від $1 тисячі до $5 тисяч.

Кандидат у президенти Олександр Вілкул також дуже часто замовляє рекламу своїх постів у Facebook. Їхня сума не перевищує $100. Найактивнішим рекламодавцем серед кандидатів у президенти є Володимир Зеленський. На його сторінці Команда Зеленського майже кожен пост має проплачене просування за $100.

Серед інших політиків також поширена практика реклами своїх постів. Так, наприклад, кандидат Олександр Шевченко на просування свого привітання з Міжнародним жіночим днем витратив $50 тисяч. А Інна Богословська платить за рекламу у соцмережі від 1 до 5 тисяч рублів.

Скромні бюджети

Така реклама спрямована на конкретну аудиторію і може бути підібрана для кожного користувача індивідуально, розповів у коментарі Радіо НВ маркетолог Віталій Сторожук.

На розміщення витрачають багато, а на ідею – практично нічого

За його словами, це нагадує методи, які використовувала команда Дональда Трампа під час президентских виборів у США. Незважаючи на це, бюджети таких компаній досить скромні, додав Сторожук.

“Якщо б я був піарником та політтехнологом, то я б заморочився. Це не так дорого коштує, як здається. Чотири-п’ять сюжетів на різні типажі – це не так вже й складно, не так вже й дорого. Тобто на розміщення витрачають багато, а на виробництво і на ідею – практично нічого. Якби витратили трохи більше на зміст, на сам промо-ролик, зробили б його красивішим, нехай би це пішло за рахунок медійного бюджету, це було б більше в рази”, – зауважив Сторожук.

Просування неефективне

Директор інституту соціально-політичного проектування Діалог Андрій Миселюк в коментарі Радіо НВ заявив, що не вважає таке просування ефективним.

Телевізор є більш ефективним методом реклами

Навіть сьогодні в умовах широкого розповсюдження інтернету в Україні, телевізор є більш ефективним методом реклами. Там і витрачають більшу частину рекламних бюджетів кандидати в президенти, додав Миселюк.

“Не варто думати, що кандидати і взагалі політичні сили, партії на будь-яких виборах, вони показують повністю суму. Тіньові бюджети набагато більші, і деякі уявлення про їх розмір дають такі випадки, як це було вчора, коли затримали на західній Україні депутатат Д. з 2,5 мільйонами для агітації за кандидата Ю. Там зовсім інші суми ходять, і, звичайно, вони офіційно не засвідчуються”, – наголосив Миселюк.

Нагадаємо, після скандалу з витоком інформації в соціальній мережі Facebook керівництво компанії вирішило відкрити інформацію про рекламу політичних сторінок. Також Facebook пообіцяв блокувати політичну рекламу в Україні, яка розміщена не резидентами країни.

Залишити відповідь