Власники “євроблях” незадоволені тими законами, які самі ж і вимагали

Власника автомобілів на іноземній реєстрації знову протестуватимуть. Попри те, що в проголосованих законопроектах №8487 та №8488, які покликані вирішити питання з розмитненням транспортних засобів, прописаний пільговий період, за яким «євробляхарі» можуть розмитнити своє авто на 50% дешевше, вони вважають, що це завелика ціна і автомобіль на “єврономерах”,має розмитнюватись за значно меншою ціною.

Тому, завтра, 20 листопада, в Україні перекриватимуть автодороги з вимогою ветувати ці законопроекти.

Варто зауважити, що саме власника «євроблях» під час розгляду в першому читанні проектів законів вимагали в народних депутатів проголосувати за ці два законопроекти, а після позитивного голосування заявляли, що саме під тиском активістів «за дешеве авто» були підтримані законопроекти №8487 та №8488.

Проте вже після голосування в другому читанні ті ж самі «євробляхарі» вимагають ветувати законопроекти.

Нагадаємо, згідно законопроектів, власники автомобілів з іноземною реєстрацією матимуть після введення закону у дію 180 днів для розмитнення своїх раніше ввезених транспортних засобів.

Для тих, хто встигне зробити це протягом 90 днів, діятиме знижка на розмитнення у розмірі 50%.
Раніше, «євробляхери» були готові на цифру до 500 євро. Протягом цих «пільгових» 90 днів сума акцизу буде приблизно дорівнювати саме такій сумі.

Окрім того, знижкою можна скористатись не тільки тим, хто вже ввіз машину з іноземною реєстрацією в Україну до моменту прийняття закону. Будь-який громадянин України матиме можливість протягом цих трьох місяців завезти автомобіль з-закордону і, головне, розмитнити удвічі дешевше встановлених законом тарифів.
Прийняті після першого читання правки до законопроекту дозволяють їм протягом 180 днів сплатити уніфікований штраф у 8500 грн, і не треба буде окремо платити за порушення статей митного кодексу.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто буде змінений. Базові ставки акцизного податку будуть наступними: для авто з бензиновим двигуном — 50 євро, для авто на дизелі — 75 євро.

Як буде розраховуватися коефіцієнт двигуна? Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

А коефіцієнт віку — це кількість повних календарних років.

Формула обчислення виглядатиме так: Базова ставка х Коефіцієнт двигуна х Коефіцієнт віку = Сума акцизного податку

Акцизний податок з авто, розрахований за запропонованою формулою, буде значно меншим за той, що діє сьогодні.

Коефіцієнт віку транспортного засобу дорівнюватиме загальній кількості років автомобіля. При цьому для нових авто та авто, що використовувалися до одного року, коефіцієнт дорівнює 1, а для транспортних засобів, що використовувалися понад 15 повних календарних років, коефіцієнт дорівнює 15.

Отже, головний принцип такий: чим старіша машина і чим більший у неї об’єм двигуна, тим більший акцизний збір за неї треба буде сплатити.

За запропонованою формулою, акциз на автомобіль з бензиновим двигуном об’ємом 1600 куб. см, якому п’ять років, буде становити 400 євро: 50 (базова ставка) множимо на 1,6 (коефіцієнт об’єму двигуна)  та на 5 (коефіцієнт віку). Розмитнення автомобіля з дизельним двигуном об’ємом 2000 куб. см, якому десять років обійдеться у 1500 євро.

 

2 коментарі

  1. Вікторія сказав:

    ,,Розмитнення автомобіля з дизельним двигуном об’ємом 2000 куб. см, якому десять років обійдеться у 1500 євро.”
    Хто написав цю брехливу статтю???таких журнашлюх треба на смітник викидати щоб не дурили людей.1500€ тільки акциз,далі 10% ввізне мито це (2000+1500)×10%=350€.Далі від 2000+1500+350=3850 платим ПДВ 20%,пенсійний 3% і військовий1.5%+ 8500гр одноразовий штраф+ оцінщик+брокет і т.п. Який непотріб пише такі статті і вводить людей в оману?

  2. Анатолій сказав:

    Таке враження, що народ все хоче безкоштовно. Чи може ще доплачувати за те, що ввозять авто в Україну?

Залишити відповідь