Важливо показати інвестиційну привабливість підприємств, перед їх приватизацією, – Ігор Лапін

Будь-яка приватизація проводиться не для того, щоб обанкрутити підприємство, витягти останні соки, а для того, щоб воно розвивалось, платило податки, створювало робочі місця і аби мати з того виробництва якийсь зиск.
Приватизовувати державні підприємства треба, але потрібно мати розуміння, чи вагомі інвестиції вдасться залучити і наскільки будуть захищені люди, адже потрібно зберегти робочі місця. В Україні вже є результат процесу приватизації державних підприємств, від якого очікують великі надходження до державного бюджету.
Народний депутат Ігор Лапін переконаний, що держава отримає кошти від приватизації великих та малих підприємств, проте має сумніви що саме в цьому році, оскільки невчасно був запущений процес. Закон про приватизацію тільки вступив у дію.
«Справа в тому, що законодавець передбачив, що надходження від приватизацію мають бути на протязі року. Але так як ми дуже довго ухвалювали закон про приватизацію, то на даний момент, ми стикнулися з тією проблемою, що до травня приватизація не могла стартувати, бо підготовчий процес згідно закону – це є певний проміжок часу на підготовку об’єктів малої приватизації та залучення радників для великої приватизації», – повідомив нардеп в ефірі телеканалу NewsOne.
Всі підприємства, які мають балансову вартість до 250 мільйонів, будуть йти через ProZorro. Всі, хто має більшу балансову вартість, йдуть через торги. Тому важливо показати інвестиційну привабливість того чи іншого підприємства. Бо на сьогодні воно коштує певну суму коштів, а якщо показати, що воно є інвестиційно привабливе і перспективне, то держава під час приватизації отримає більшу користь. Нардеп також розповів, що ситуація з державними підприємствами доволі складна і не так легко провести приватизацію об’єктів.
«В контексті державних підприємств в нас взагалі дуже складна ситуація. Тому що, все життя державні підприємства працювали на «фірми-прокладки», все життя заганялися в офшорні компанії, які витягували бюджет з державних підприємств, нічого туди не вкладаючи. Ми бачили провальну ситуацію з Одеським припортовим заводом, яке в кінцевому варіанті вже й зупинилося, що не було за все існування ОПЗ і дуже багато об’єктивних факторів, які цьому передували. В тому числі і поставки через трубопровід який іде через окуповану територію, для того ж самого перевалочного терміналу на ОПЗ», – додав парламентар.
«Тому, ще раз наголошую, об’єктивних причин завжди є досить багато. Але одна із причин – суб’єктивне відношення певних персоналій і з цим ми звичайно боремось, – підсумував Ігор Лапін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.