У Луцькому ЦНАПі можна скористатися швидкими послугами

У громадян, місце проживання яких зареєстроване у Луцьку, є можливість прискорити процес отримання адміністративних послуг і зробити його максимально електронним.

Оформити паспорт громадянина України та громадянина України для виїзду за кордон дитині без попереднього замовлення довідки про місце реєстрації, отримати довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб за декілька хвилин, звернутись до управлінь соціального захисту населення за послугами соціального характеру без надання документів про місце реєстрації. Адже працівники самостійно отримують такі відомості про заявника з електронного Реєстру територіальної громади, – повідомляють у ЦНАПі.

Ще з квітня 2016 року розпочато ведення Реєстру територіальної громади міста Луцька в електронному вигляді. Тож відомості про лучан, які зверталися з того часу до департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради із замовленням послуг щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, отриманням довідки про підтвередження реєстрації місця проживання чи довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, уже внесено до електронного Реєстру територіальної громади.

Внести свої дані до Реєстру територіальної громади може кожен, звернувшись до департаменту.

Перелік документів, які необхідно мати з собою: будинкова книга (за наявності), картка реєстрації місця проживання чи адресна картка (у разі реєстрації місця проживання у неприватизованому житлі), документи що підтверджують право власності на житло, паспорти зареєстрованих у житловому приміщені осіб та свідоцтва про народження (для дітей до 14 років).

Графік роботи:

  • Понеділок, середа : 08.00 – 16.00
  • Вівторок: 09.00 – 20.00
  • Четвер: 09.00 – 18.00
  • П’ятниця, субота 08.00 – 15.00

Залишити відповідь