Мінінформполітики замовило соцреклами на майже 16 млн грн

Міністерство інформаційної політики за результатами тендеру замовило у компанії  “ПЕРЕХІД АУТДОР” зовнішньої реклами на 15,86 мільйонів гривень.

Про це йдеться в системі публічних закупівель ProZorro.

Угода була укладена 10 травня 2018 року.

Згідно з договором міністерство замовило на 233 дні поточного року розміщення щомісячно 350 рекламних щитів, призм, сітілайтів, лайтбоксів у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі, Одесі, Донецькій, Луганській, Миколаївській і Херсонській областях.

Ціна розміщення реклами варіюється в залежності від місця і міста розташування в Києві:

Щит/призма коштуватиме  – 67337-134441 гривень до кінця року; сітілайт – 45225,3-45236,95 гривень.

Найдорожча ціна на лайтбокси в аеропорті Бориспіль – 2 лайтбокси обійдуться міністерству в 939,773 гривні.

Найдешевше реклама коштує в областях, один щит обійдеться за 24 931 гривню

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.