Соціологи оцінили туристичну привабливість Луцька

До Луцька приїздить більше туристів з інших областей України, ніж з-за кордону.

Про це повідомляє Конкурент.

Найбільше їх приваблють невисокі ціни та фестивалі. Скаржаться ж туристи на малу кількість ресторанів, готелів та обмежений час роботи закладів, – такі результати оприлюднили львівські маркетологи. Дослідження проводили на замовлення міської ради Луцька, розповіли начальник управління розвитку та промоції Луцька Катерина Теліпська і директор соціологічної агенції Мар’яна Малачівська-Данчак, – інформує Волинська дирекція НСТУ.

Воно розроблене не для того, щоб вплинути якось на туристичну привабливість. На туристичну привабливість вплинуть наші дії, які ми здійснимо, і висновки, зроблені після цього дослідження. Результатом нашої роботи після цього дослідження може стати туристичний бум. Коли він буде? Мені важко сказати”, – розповіла Катерина Теліпська.

“Ці показники є важливими, щоб міські управлінці розуміли, в якому напрямку потрібно працювати, що потрібно вдосконалювати, куди далі розвиватися, на яких туристів орієнтуватися. Без цих показників дуже складно. Це як сліпі кошенята – вони не знають, у якому напрямку працювати”, – зазначила Мар’яна Малачівська-Данчак.

З її слів, соціологи оцінили індекс туристичної привабливості Луцька в 4,34 бала з 5-ти можливих:

Гарні площі, по яких можна прогулятися. Це історична спадщина, яка приваблює та зацікавлює туристів, Замок Любарта”, – додала вона.

Залишити відповідь