Луцьк: у тролейбусах хочуть зменшити кількість пільговиків

У Луцькій міські раді планують запровадити нову систему пільгового проїзду у тролейбусах.

Про це повідомляє Волинський інформаційний портал.

Заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко під час «бюджетної» комісії у мерії 11 січня, розповів, що варто зменшити кількість пільговиків, які їздять у електротранспорті Луцька, оскільки держава не має наміру компенсувати вартість їхнього проїзду належним чином, а міська скарбниця не може і надалі вкладати мільйони у Луцьке підприємство електротранспорту. Наразі ж 52 тисячі людей мають право пільгового проїзду.

За словами Григоренка, виходом із критичної ситуації може стати перехід на договірні відносини між ЛПЕ та мерією.

«Маємо чесно сказати людям, що таку кількість пільговиків «не потягнемо», підписуємо угоду між Луцькрадою і ЛПЕ, визначаємо кількість пільговиків, 15-17 тисяч, за їхній проїзд будемо платити з міського бюджету», – сказав він. І пояснив, за яким механізмом платитимуть за проїзд цих пільговиків.

На його переконання, Приватбанк готовий за 2-3 місяці безкоштовно видати картку лучанина-пільговика, яка буде прототипом картки лучанина.

«Пільговикам кидатимемо умовно 100 гривень, якими вони зможуть розраховуватися у тролейбусі. Таким чином ми обмежимо кількість пільговиків, ЛПЕ більше заробляє, бо частина пільговиків буде платити. А ми далі кажемо Грицюку (директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк, – ред.): плануй свою діяльність, скорочуй людей, змінюй маршрути. А зараз переходимо на договірні відносини і платимо фіксовану суму», – висловився Сергій Григоренко.

Він зауважив, що планує подати відповідний проект рішення на розгляд комісій та сесії міськради вже у лютому. Таким чином, за його словами, всі платитимуть у тролейбусах, адже кількість пільговиків зменшиться, а тим, кому залишать право пільгового проїзду, виділятимуть кошти з міського проїзду.

Депутат міськради Сергій Була зауважив, що доцільно було б виділяти пільговикам суму, рівну вартості проїзного квитка на місяць, аби люди мали альтернативу. До того ж, на переконання Були, важливо також подумати про оптимізацію витрат на підприємстві.

«Ніхто не буде казати в тролейбусі «В мене посвідчення», всі платять», – висловився про ініціативу депутат Григорій Пустовіт і сказав, що теж підтримує таку ідею.

До слова, Сергій Григоренко додав, що Приватбанк планує у цю картку ввести також соціальні виплати, пенсії тощо. Таку систему банк вже частково запровадив у Дніпрі.