На що скаржаться мешканці Луцька

Лише за два тижні групою оперативного реагування “15-80” зафіксовано 1344 звернень громадян, – про це повідомила директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп’як. оперативного реагування “15-80” з 30 жовтня до 12 листопада .

Із 1344 звернень, які надійшли з 30 жовтня до 12 листопада, лише 269 – це консультації, решта – скарги на сферу обслуговування міста,- повідомляє 0332.ua.

Так 476 лучан скаржаться на погану підготовку ЖКП Луцька до опалювального сезону, адже і досі не в усіх будинках налагоджено систему водопостачання та по окремих стояках. Найбільше 117 скарг надійшло на ТзОВ «М.Ж.К.», лише 31 повідомлення –  на ЖКП-2.

У  багатьох зверненнях лучани скаржаться на погану якість роботи ДКП «Луцьктепло», адже протягом звітного періоду виникали неодноразово пориви тепломережі.

Чимало скарг надійшло на планові та аварійні відключення електроенергії Луцькою міською філією ПАТ «Волиньобленерго». Зокрема питання ліквідації тимчасового кабеля між будинками № 4, 6, що по вулиці Шухевича, та вивіз сміття після чистки ліній електромереж на вул. 8-го Березня, 39-41 і досі не вирішені.

Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів «Луцькспецкомунтрансом» нарікали мешканці 21 вулиці Луцька з рекомендацією негайно вжити заходів. На разі питання вирішено, однак не віриться, що воно не стане актуальним знову. 

30 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались відсутності опалення, холодної та гарячої води, затоплення квартир та підвальних приміщень, прочистки каналізаційної мережі, заміни сантехнічного обладнання.

29 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та недотримання графіків руху, грубу поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху, відмову перевозити пасажирів з пільговими посвідченнями на маршрутах №№1; 3; 9а; 10; 12; 14; 16; 18; 19; 23; 26; 28; 29; 31; 47.

Секретар міської ради виконувач повноважень міського голови Григорій Пустовіт зауважив, що необхідно активніше реагувати на звернення громадян. За його словами, не повинно бути такого, що людину просто ігнорують і не відповідають на її прохання.

Проте, лучани не перестають нарікати на рух маршрутних таксі. Григорій Пустовіт доручив начальнику управління транспорту та зв’язку Анатолію Миронюку на наступній оперативній нараді поінформувати присутніх про ситуацію з рухом маршрутних таксі та шляхи її вирішення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.