На що найбільше нарікають лучани до міської ради

Левова частка звернень на гарячу лінію «15-80» була адресована житлово-комунальним підприємствам, а також Луцькій міській філії ПАТ «Волиньобленерго» та КП «Луцькводоканал».

Про це під час оперативної наради у міськраді розповіла директор Луцького ЦНАПу Лариса Карпяк, – повідомляє Район. Луцьк

За період з 10 по 23 липня до міської ради надійшло 1163 телефонних дзвінка. Найбільше із них – 170 – стосувалися сфери ЖКГ. Більшість із них стосувалися вічної теми – ремонту доріг, прибудинкових територій та аварійних ділянок дорожнього покриття. Ще 153 були передані до «Волиньобленерго», а 150 – до «Водоканалу».

Виконувач обов’язків міського голови Григорій Пустовіт погодився, що комунальники постійно працюють.

«Утім, часто ми бачимо якісь недоліки після виконаних ремонтів дворів та у інших сферах», – додав він, закликавши працівників відділів та установ Луцькради не розслаблятися у літній період.

Залишити відповідь