Луцьк: сказали, на що скаржилися мешканці протягом тижня

З 6 по 12 лютого на адресу міської ради надійшло близько 500 телефонних скарг від лучан.

Про це повідомляють у відділі інформаційної роботи міської ради.

Директор луцького Центру надання адміністративних послуг Лариса Карп’як під час оперативної наради у вівторок, 14 лютого, розповіла, що серед загальної кількості звернень домінували дзвінки, які стосуються житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 104 (23%). На виконання в ЖКП-2 було передано 4 повідомлення; ЖКП-3 – 20; ЖКП-7 – 5; ЖЕК-8 ЖБК – 16; ЖКП-11 – 16; ТзОВ «М.Ж.К.» – 25. Просили лучани збити брили льоду з дахів будинків на проспекті Волі, 4, 6; вулиці Лесі Українки, 40, 42; повідомляли про відкритий колодязь на пішохідному тротуарі біля будинку на пр. Волі, 10 (власника встановити не вдалося). Численні нарікання стосувались розчистки та посипання пішохідних тротуарів і прибудинкових територій. Крім цього, на контролі залишаються звернення, щодо: затоплення квартири в будинку на проспекті Відродження, 26б/57 – (ЖКП-7) від 11.02.2017р.; налагодження системи теплопостачання в будинку на вул. Кравчука, 7/4; 9 – (ЖЕК-8 ЖБК) від 07.02.2017р.; відсутності холодної води по стояку ванної кімнати в будинку на вул. Конякіна, 11а/32 – (ЖКП-11) від 10.02.2017р.; затоплення квартири та сходової клітки в будинку на проспекті Молоді, 6/13 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 08.02.2017р.; налагодження системи гарячого водопостачання по стояку в будинку на вулиці Кравчука, 34а/44 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 11.02.2017р.

49 дзвінків (11%) стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Така кількість звернень була зумовлена поривом на тепломережі, внаслідок якого без опалення дві доби залишались мешканці будинку на пр. Волі, 14. В зв’язку з цим, зупиняли котельню на пр. Волі, 10, що призвело до тимчасової відсутності опалення в будинках на проспекті Волі, 10; 12; вулиці Лугова, 2. Продовжують нарікати мешканці міста на занижені параметри теплопостачання (вулиця Гордіюк, 8/17) та гарячої води (бульвар Дружби Народів, 8а/65; проспект Соборності, 32/122, 131; вулиця В’ячеслава Чорновола, 6/32).

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 39 повідомлень. 35 з них стосувались чистки та посипання проїжджих частин міста. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів повідомляли мешканці з вулиці Волошина, 5.

35 звернень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: вулиця Баженова, 1; вулиця Шевченка, 41; вулиця Офіцерська, 7; вулиця Рівненська, 3; вулиця Олекси Алмазова, 6, 13; вулиця Островського, 27; вулиця Володимирська, 76; проспект Відродження, 7. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». Мешканці з вулиць Заповітна, 10а та Чайковського, 2 повідомляли про низьку напругу в помешканнях, вирішення цього питання залишається на контролі.

Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 8 дзвінків. За даний період було відновлено освітлення вулиць: В’ячеслава Чорновола, 2, 2а, 2б, 2в; Караїмська; Петрусенка; Базарна; Наталії Ужвій, 6. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Олексія Шума, 10-17; Градний Узвіз; Глушець, 39; Дружби Народів, 9; Волі, 11. Також, просили лучани перевірити роботу світлофорного об’єкта на просп. Соборності, 37а.

8 звернень, які надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано порив водопроводу на вулиці Потебні, 37 та проведено заміну водопровідної мережі на вулиці Софії Ковалевської, 23. На даний час звернень на контролі немає.

6 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з будинків на вулиці Архітектора Метельницького, 4/2 під’їзд; Кравчука, 28/2 під’їзд; проспект Соборності, 4/1 під’їзд; 13б/2 під’їзд. З 10 лютого на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинку на вулиці Арцеулова, 5.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 2 звернення від мешканців вулиці Купріна, 5 та Новочерчицька, 29/ЗОШ №13, які передано на виконання в КП «Ласка».

13 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та порушення графіків руху.

Варто відмітити, що протягом тижня 15 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались розчищення снігу, відсутності холодної та гарячої води, налагодження системи теплопостачання, затоплення житлових приміщень, телефонували з таких адрес: проспект Волі, 10; вулиця Дубнівська, 12; вулиця Рівненська, 111; вулиця Винниченка, 4; проспект Соборності, 28; 32; вулиця Конякіна, 8; 9а; вулиця Ковельська, 18; вулиця Кравчука, 22.

За звітний період ініційовано 7 петицій, на які триває збір підписів. Петиція про підтримку департаменту муніципальної поліції вже здобула більше 50%. Питання руху транспорту, як завжди, залишається актуальним у місті. Триває збір підписів на петицію про введення додаткового маршруту по вулиці Конякіна зі сторони Автовокзалу.

Не рідко підтримані та ініційовані петиції не мають шляху вирішення в межах сьогодення, однак, проводиться моніторинг та вивчення потреб лучан та плануються подальші дії для їх задоволення.

За звітний період на платформу «Відкрите місто» надійшло 4 повідомлення. В електронних зверненнях громадяни порушували питання роботи світлофорів, прибирання тротуарів від снігу, відновлення маршруту №32. Всі звернення взято до роботи.

Перший заступник міського голови Тарас Яковлев дав відповідні доручення відновити благогоустрій, зумовлений поривом тепломережі, на проспекті Волі, 14. Він акцентував на важливості оперативного відновлення асфальтного покриття територій, де відбувалися ремонти теплотрас.

Залишити відповідь