У смороді в Луцьку не винні очисні споруди, – інженер водоканалу

nechystot

Із 70 автомобілів -“асенізаторів” у Луцьку лише 25 зареєстровані на підприємства, які офіційно уклали договори на дозвіл зливати нечистоти.

Про це розповів заступник головного інженера “Луцькводоканалу” Юрій Вега 3 жовтня під час круглого столу щодо проблеми неприємного запаху в Луцьку.

За його словами, у місті є близько 70 автомобілів, які зареєстровані в поліції, а також причепи-“асенізатори”, але лише 25 працюють офіційно.

Також Вега розповів, що вони фіксували зливання відходів одним із м’ясовиробників в полі біля міста. А ще неприємний запах в місті може виникати через незаконні виливання відходів прямо у зливну, а не у господарсько-побутову каналізацію.

“Це твердження несерйозне. Тому що, як би не склався розподіл потоків вітрів, ми маємо цілий ряд перешкод до центру. Неможливо, щоб запах міг дійти до центру міста. В основному це спровоковано температурами. Внаслідок дії незвичних температур, до яких не пристосовані діючі мережі, воно десь і провокує ці моменти”, – пояснив Вега.

Він відзначив, що у Липлянах очисна станція працює ще з 1973 року. Повністю усунути запах неможливо, адже це навіть не вдалося на найсучаснішій станції у польському Холмі.

“Але при тому по очисних спорудах в нас 300-метрова санітарно-захисна зона. Із сіл, які в межах цієї зони, є обгрунтовані скарги. Але є питання, чи дотримувалися ті, хто давали можливість там будувати житлову забудову? Не дотримувалися”, – зазначив Вега. За його словами, зараз реконструкція очисних споруд місту поки не по кишені. Натомість Вега наполягає, що потрібно спільними зусиллями збудувати зливну станцію місті, але не у спальних районах, а також добитися жорсткого контролю правоохоронців над усіма зливаннями.