Луцьк: чиновники витратять 10 тисяч на калькулятори для себе

kalkulyator-tonirovki

Департамент соціальної політики Луцької міської ради витратить більше 60 тисяч гривень на канцелярію та папір для друку, ще 10 тисяч – на калькулятори.

Інформацію про це оприлюднено на сайті системи публічних закупівель Prozorro, – пише Волинь24.

Із 30 серпня по 5 вересня департамент соцполітики через систему електронних закупівель Prozorro оголосив про придбання низки товарів. Зокрема планують придбати 269 упаковок паперу для друку за 17,463 тисячі гривень, майже 55 тисяч комплектів формулярів, паперових конвертів, недатованих планінгів, папок-реєстраторів за 18,242 тисячі гривень, 35 калькуляторів CITIZEN SDC-888 за 10 тисяч гривень.

Окрім цього, 26,8 тисячі гривень чиновники хочуть витратити на 9,7 тисячі наборів поштових марок і маркованих конвертів та 12,4 тисячі – на три лазерні принтери.

Заступник директора департаменту соцполітики Луцької міської ради Інна Романова пояснює, що такі обсяги закупівель пов’язані з великим об’ємом документації.

«Основні наші витрати – це папір, якого потрібно справді багато через велику кількість кореспонденції. Кожного ж заявника у разі відмови у призначенні державної допомоги потрібно повідомити. Просто так такого обсягу конвертів чи марок ми б не купували», – наголошує посадовиця.

З її слів, калькулятори департаменту давно вийшли з ладу, а їх працівники використовують для визначення розміру допомог, субсидій та компенсацій.

«Тож потреба у придбанні нових калькуляторів велика», – підкреслює Інна Романова.

«Перевитрат у нас однозначно немає, тут питання полягає в тому, аби задовільнити мінімальні потреби працівника. Не можуть же вони йти на роботу і по дорозі купувати папір, заправляти картриджі.

Працівники і так за власні кошти купують собі ручки», – запевняє чиновниця та додає, що придбаного вистачить на рік.

Варто зазначити, що у департаменті соціальної політики Луцької міської ради наразі працює 119 людей.