«Укрпошта» VS «Свобода»: хто кого?

свобода

Волинська «Укрпошта» відмовилася розповсюджувати газету ВО «Свобода», в якій міститься інформація про високу зарплату директора підприємства Ігоря Смілянського та низькі зарплати листонош і більшості українців.

Про це повідомляє Незалежна Медіа Профспілка України з посиланням на «Вголос».

У газеті було опубліковано статтю «Золотий» начальник «Укрпошти». В ній йде мова про нового керівника підприємства Ігоря Смілянського, якому призначили зарплату в розмірі 333 тисяч гривень в місяць. У матеріалі висловлюється обурення високими зарплатами чиновників на тлі мізерних зарплат українців та рядових працівників «Укрпошти». Наголошується, що зарплата Ігоря Смілянського перевищуватиме навіть зарплату Президента США.

Як розповів у коментарі власкору «Вголосу» виконувач обов’язків голови Луцької районної організації ВО «Свобода» Сергій Кудрявцев, згідно укладного договору, «Укрпошта» мала розповсюдити газету ВО «Свобода» по Луцькому району. Однак, коли газета потрапила в «Укрпошту», дирекція відмовилася це робити. До Сергія Кудрявцева зателефонували з Волинської дирекції «Укрпошти» і повідомили, що вони не будуть розповсюджувати «свободівську» газету, оскільки там є критична інформація про зарплату директора «Укрпошти».

Також представниця «Укрпошти» попередила, що тепер вони будуть перевіряти кожну газету на наявність такого роду матеріалів.

«Така ситуація говорить тільки про одне: нічого в роботі «Укрпошти» не змінилося. Ну хіба що крім зарплати її керівництва. Цікаво, скільки листоноші потрібно працювати, щоб заробити собі одномісячну зарплату свого директора? Шкода, що замість якісного сервісу керівництво «Укрпошти» діє старими совковими методами», – зазначив Сергій Кудрявцев.