Історія від волонтера: як атошник відстоював свої права у Києві

2000px-Автобусная_остановка_(дорожный_знак).svg

Волинському військовому Віктору Вільчинському довелося піти на конфлікт з керівництвом автостанції та водієм автобуса в Києві, аби отримати законне право – їхати додому за пільговим квитком.

Про це він написав у Facebook, а передрукував її волонтер Костянтин Зінкевич.

2 серпня військовий їхав з Києва у Володимир-Волинський.

“…на автостанції в Києві купив пільговий квиток. В 20.50 підійшов автобус і розпочалась посадка пасажирів. Вже під час посадки, водій почав обурюватись кількістю пільговиків, але пропустив в автобус мене і ще одного пільговика (також по УБД), відмовив в посадці двом дівчаткам років 17-18 (судячи з усього багатодітна сім’я), студенту та десантнику (вчора був день ВДВ). Після того як люди почали обурюватись, він сказав, що значить взагалі нікуди не поїде!” – розповідає чоловік.

“На місце конфліктної ситуації були викликані працівники поліції. Вони довго розмовляли з водієм і диспетчером… Розмова ні до чого не привела і вони були змушені скласти протокол про відмову в наданні послуг. Рейс був знятий! Було продано в загальній кількості десь в районі 30-ти квитків. Ті хто мав де зупинитись в Києві, або хто не хотів відстоювати свої права, пішли і здали квитки, а це рівно половина автобуса. Тобто в автобусі залишилось 14 чоловік з них 3 пільговика. Водій прийшов і сказав, що автобус їде в гараж і щоб ми виходили. Ми відмовились і відрядивши ініціативну групу, рушили в диспетчерську. Тепер трошки по законах: доки автобус не виїхав з території автостанції, то він не несе за нас відповідальності, а відповідає за нас підприємство, що продало квиток”, – каже Віктор Вільчинський.

“В результаті переговорів з диспетчером, під страхом колективного позову до суду, в разі не вирішення наших проблем (а саме, або нашого розселення в готель і повернення грошей за квитки, або завезти нас по місцях призначення, куди і були куплені квитки), диспетчер почала телефонувати до перевізника і просити, аби він дав згоду водіям, щоб нас везти по маршруті. Перевізник погодився, при умові, що ті хто писав заяву в поліцію, заберуть її. Апофіоз: Ми виїхали з двогодинним запізненням, перевізник втратив 15 пасажирів, які встигли здати квитки, втратив пасажирів по маршруту руху автобуса, які не дочекались прибуття у встановлений час, і вчасно приїхав тільки в останні два пункти призначення, а саме м.Володимир і м.Нововолинськ”, – продовжує атошнк.

“Я пільговик і автостанція не має права не продати мені квиток, перевізник не має права не взяти мене з тим квитком на рейс! Два пільговики на рейс, це НЕЗАКОННО! Перевізники жаліються, що держава не компенсує їм всі пільгові квитки. От скажіть мені, це моя проблема? Не подобається щось? Відмовляйтесь від ліцензії і не возіть людей, якщо ж від ліцензії не відмовляєтесь, значить тихенько закрили мордочки і возите!!! Держава не компенсувала? Адвоката в зуби, позов в суд, на компенсацію!” – висловився він.