Запізнення та хамство, – лучанка скаржиться на 23-тю маршрутку

Лучанка Тетяна Томчук у рубриці «Транспорт та дороги» просить Єдиної системи місцевих петицій змінити перевізника 23-ої маршрутки.

Про це йдеться на сайті Єдиної системи місцевих петицій.

Лучани скаржаться на перевізника маршруту №23.

«Жителі 55 району протягом останніх двох тижнів просто обурені злісним не виконання своїх обов’язків перевізником міста Луцьк. А саме з 01.07.2016 року, як стало відомо змінився перевізник на 23 маршруті», – йдеться у петиції.

За її ловами, такого нахабного ігнорування своїх давно не було.

«Для початку варто наголосити, що даний маршрут є важливий, так як він є єдиним маршрутним транспортним засобом, який ходить по вул. Карпенка Карого. Мешканці, які проживають на даній вулиці та в наближених районах просто не мають можливості вибрати іншого перевізника. По відомим нам даним, періодичність даного маршруту кожні 12 хвилин, проте уже другий тиждень маршрут грубо порушує даний графік на півгодини і більше, наприклад на вулиці Карпенка-Карого час прибуття на зупинку приблизно 7:30, 7:45, 8:00 і т.д. Проте, другий тиждень його немає не в 7:30, не в 7:45, а прибуває після 8:00. Мешканці даних районів позбавлені можливості вчасно добиратися до роботи, та крім того водії даного маршруту, які приходять із запізненням дозволяють собі ще і хамити пасажирам, які є фактично клієнтами даного перевізника.

Пропоную змінити перевізника або повернути попереднього, та прошу мешканців Луцька підтримати петицію», – закликає заявниця.

Станом на сьогодні, 15 липня, з 300 необхідних голосів петиція зібрала 1. До кінця збору підписів залишилося 14 днів. Підтримати ініціативу можна тут.