Розповіли, у скільки обійшлася «Ніч у Луцькому замку»

2222

На організацію фестивалю «Ніч у Луцькому замку» організатори витратили 660 тисяч гривень, проте вдалося отримати таку ж суму доходів.

Про це під час прес-конференції 12 липня повідомили організатори.

Технічний директор Алла Доманська відзначила роботу дизайнера Вікторії Федини, яка створила графічне обличчя фестивалю та розповіла про фінансовий бік фестивалю. Найбільші витрати становило технічне забезпечення трьох сцен, які діяли на фестивалі. Сцени виконали згідно з високими технічними умовами гуртів ‒ на це витратили 145 тисяч гривень.

На гонорари та оплату праці витратили 270 тисяч гривень. На харчування, оплату дороги та готелі для учасників ‒ 45 тисяч гривень, 75 тисяч гривень ‒ на атракції, а саме відкриття, фотозону, казкову істоту, матеріали.

У 22 тисячі гривень обійшлися відсоток від квитків та їхнє обслуговування. Ще 20 тисяч пішло на оренду замку, 11тисяч – на охорону дійства. 50 тисяч витратили на харчування, проживання та транспорт. 10 тисяч гривень спрямували на поліграфію, 11 тисяч – на туалети та сміттєві контейнери та їхнє обслуговування.

Організатори зазначили, що казкового коня зробили за кошти ексклюзивного спонсора. Тож у сумі витрати становили 660 тисяч гривень.

Додатково до охорони порядку залучили представників «Самооборони Волині».

Таку ж суму ‒ 660 тисяч ‒ становили й доходи. Відтак 422 тисячі гривень виручили від продажу квитків. 76 тисяч гривень вніс генеральний спонсор Андрій Покровський. 42 тисячі гривень виділила Луцька міська рада, ще 40 ‒ інші спонсори та склала плата за харчові точки, кожна з яких сплатила по 1,5 тисячі та по 500 гривень за точку на замковій площі.

Ексклюзивний спонсор FD group виділив 30 тисяч гривень. Ще 50 тисяч гривень внесли спонсори у вигляді натурального внеску шляхом забезпечення потреб – харчування учасників «Карабасом-барабасом», «Теремно-хліб» забезпечив випічку для майстер-класів, транспорт надав «Кромберг і Шуберт».

Загалом на дійство продали 20138 квитків, з яких понад 1,5 тисячі через електронну систему продажу. Протягом 2 місяців повернули всього 7 квитків, і лише 15 із куплених квитків не використали.

На фестивалі вели жорсткий облік квитків ‒ 138 виділили для артистів, 110 ‒ для спонсорів, 96 перепусток спрямували для ресторанів, 73 ‒ для техпрацівників, 63 ‒ для майстрів, 58 ‒ для журналістів, 15 ‒ для волонтерів та 8 ‒ для організаторів.

Юрій Моклиця наголосив, що не було «додруковування» чи перепродажу, хоч квитки продали ще за день фестивалю. Тому були ті, хто намагався докупити квиток на вході та не змогли потрапити на дійство. Ба більше – охорона ловила тих, хто намагався зайти за відсканованими чи роздрукованими браслетами.

Окрім того, додатково квитки виділи для учасників АТО, а під час розмальовування коня- символа фестивалю збирали кошти для арт-терапії бійців – тут вдалося отримати 3300 гривень, які передали Тетяні Мялковській на арт-терапії бійців. Коня надалі планують трансформувати у «живу істоту» для міста, до творення якої зможуть долучитися лучани.

Організатори подякували всім, хто долучився до дійства, ‒ патрульним поліцейським, мнсникам, представникам міськради тощо.