На «Санрайзі» заявили, що виграли конкурс законно

4932_n78Tk2MP549g_wm_w_687

На підприємстві “Санрайз” стверджують, що виграли конкурс на здійснення пасижирських перевезень у Луцьку відповідно до всіх конкурсних умов.

Про це йшлося під час прес-конференції, що відбулася у Луцьку 14 червня, – пише Конкурент.

Директор підприємства Юрій Девіцький зазначив, що після того, як відбувся конкурс на перевезення пасажирів у місті Луцьку, на ТзОВ “Санрайз” ЛТД розпочалися напади.

“Для того, щоб на конкурсних засадах визначити переможця-перевізника, який буде мати право на обслуговування маршрутів підприємству потрібно набрати необхідну кількість балів. Я хочу навести декілька прикладів обрахунку балів для учасників конкурсу: якщо на підприємстві працює більше 150 працівників – 10 балів), не менше, як за один рік до оголошення конкурсу працюють не менше трьох осіб, які здійснюють щоденний контроль за технічним станом транспортних засобі (5 балів), не менше двох працівників, які проводять щоденний медичний контроль та стежать за медичним здоров’ям водіїв (4 бали) та інші критерії”, – зазначив директор.

У підсумку ФОП Голубович набрало 0, 23 балів, а ТзОВ “Санрайз” ЛТД – 23, 82 бали. За що і проголосувало 12 членів конкурсного комітету.

Директор звертає увагу на той факт, що конкурс на перевезення був оголошений 28 квітня в газеті “Луцький замок”, а до 13 травня потрібно було подати документи.

“Шановні, там одні свята та вихідні для кого це робилося? Чому такий поспіх? Адже час початку роботи вересень-грудень”, – зауважив директор.

Та додає, що перед конкурсом на підприємстві проводився огляд транспортних засобів, які подаються на конкурс. Комісія працювала чотри години в складі 12 осіб. Всі 29 автобусів були предявлені.

“Начальник транспортного відділу Луцької міської ради звернув увагу на те, що на нашому підприємстві знаходиться п’ять автобусів, які працювали раніше на ЛПЕ. Для того ми представили нотаріально-завірені копії договорів про розірвання співпраці ще у 2013 році”, – пояснює Девіцький.

Також комісія перевірила документацію про присутність системи GPRS. Підприємство представило на огляд всі необхідні договори та свідоцтво про реєстрацію.

“Члени конкурсного комітету за підсумками огляду не знайшли порушень, та проголосували “за”, лише пан Миронюк був проти і виклав свою окрему думку, вимагаючи зняти перевізника “Санрайз” з конкурсу. Міського голову та виконком було “введено в оману, що стосується інформації про те, що наше підприємство стане монополістом на ринку перевезень”, – каже директор.

Зі слів директора, після проведення конкурсу на підприємство розпочався тиск.

“За ініціативою транспортного відділу після конкурсу почалися виступи з неправдивою інформацією і зверненням в Службу Безпеки України, хоча вона до цього немає ніякого відношення”, – каже Девіцький.

Представник ТзОВ “Санрайз” ЛТД у суді Олег Щербюк каже, що питання судових спорів по конкурсах виникає постійно, адже завжди є хтось невдоволений.

“Конкурс – це такий захід де визначають на певних засадах, хто є “сильнішим” на ринку. В даному випадку, конкурсний комітет визначив наше підприємство переможцем. Ми забезпечили всю необхідну базу: медиків, лікарів, штат працівників, власний транспорт. Підприємство ТзОВ “Санрайз” ЛТД набрало найбільшу кількість балів. Підприємець Ігор Голубович не оскаржує кількість балів, які йому присудив конкурсний комітет, а піднімає питання допуску чи недопуску ТзОВ “Санрайз” ЛТД до конкурсу. Все базується на окремій думці начальника управління транспорту Луцької міської ради “, – каже адвокат.

І додає, що питання про те, що підприємство має задвоєнні транспортні засоби виникати не повинне, адже міська рада повинна була внести зміни у договір. Стосовно самої бази зарахування бази даних, адвокат розповідає, що у підприємця Ігора Голубовича вона є власністю держави, Фонду державного майна України.

“Ми звернулися з відповідними запитами, чи укладалися відповідні договори оренди між Фондом державного майна України і ФОП Голубович. Таких документів немає. Виникає запитання: яким чином підприємець збирається належно обслуговувати транспортні засоби, немаючи відповідної бази. Згідно цих документів було прийняте відповідне рішення конкурсним комітетом”, – зазначив Щербюк.

На думку голови Волинської обласної асоціації автоперевізників Волині Ігора Семеніхіна, підприємство ТзОВ “Санрайз” ЛТД виграло конкурс законно, адже всі умови були виконанні.

“Якби я діяв, як державний чиновник на місці пана Миронюка? Приватне підприємство-перевізник, яке має 10-15 автобусів платить єдиний податок у бюджет міста Луцька. З кожного автобуса скарбниця поповнюється на майже 300 гривень в місяць. Якщо брати такі підприємства, як ТзОВ “Санрайз” ЛТД, АТП-1, АТП-10701, ЛПЕ – великі підприємства, то в них з одного автобуса у бюджет відраховується 1500 гривень щомісячно. От і порівняйте, що вигідніше для місцевого бюджету”, – звернув увагу Семеніхін.

І додав, що, на його думку, під час перевірки, підприємство ТзОВ “Санрайз” ЛТД свідомо не хотіли допустити до участі в конкурсі перевізників.

Довідка:

ТзОВ ВТП “Санрайз” ЛТД, зареєстроване у Луцьку за адресою: пров. Дорожний, будинок 4.

Засновник – Голєва Олена Василівна, її внесок до статутного фонду становить 10 мільйонів гривень.

Кінцевий вигодоодержувач – Борисюк Світлана Гедиміновна.

Розмір статутного капіталу – 10 мільйонів гривень.