Паспорти, будівництво та торгівля: топ-теми звернень до луцького ЦНАПу

ЦНАП

Найчастіше лучани зверталися у ЦНАП, щоб оформити та отримати паспорт, вклеїти фото, змінити реєстрацію. Усього таких звернень у 2015 році було 22 734.

Всього ж у 2015 році Центр надав 68 674 адміністративних послуг, з них — 54 356 задоволених.

На другому місці за частотою звернень громадян з великим відривом знаходяться адміністративні послуги, які надає Державна реєстраційна служба Луцького міського управління юстиції. У 2015 році лучани майже 11 тисяч разів зверталися у міський ЦНАП, щоб зареєструвати декларацію про початок виконання підготовчих, будівельних робіт або про готовність до експлуатації. Третій за кількістю наданих через ЦНАП послуг — Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області. Лучани отримали 6 377 адмінпослуг, які стосуються реєстрації декларацій про готовність об’єкта до експлуатації, про початок виконання підготовчих чи будівельних робіт.

На четвертому місці — адмінпослуги, які надає Управління містобудування та архітектури. Всього лучани 3 780 разів потребували звернутися до нього. В основному мова йшла про видачу довідки про підтвердження адреси об’єкту нерухомого майна, надання висновку про наявні обмеження на використання земельної ділянки для фізичних та юридичних осіб, розпорядження міського голови про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна та надання дозволу на розташування тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

Досить часто лучани зверталися також за довідкою про фактичне надходження коштів до бюджету від сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами 2 332 надані адміністративні послуги.

Дослідження здійснене Інститутом аналітики та адвокації за підтримки Європейського союзу та Асоціації аналітичних центрів за Відкрите суспільство (PASOS).

 

топ 5 послуг Луцьк