Святий Миколай, мінералка та музеї: діти волинських бійців повернулися з Карпат

13335521_1152011651507299_1060455060215796586_n

Волонтери звозили сім’ї військових на відпочинок у Карпати.

Про це на своїй сторінці у Facebook написала волонтерка Волинського координаційного центру допомоги учасникам АТО Інна Голдованська.

10 жінок та 10 дітей військових тиждень відпочивали у садибі «Гомул» у селі Шешори Івано-Франківської області. Серед них були як рідні демобілізованих, загиблих та поранених  бійців.

Організували поїздку активісти Волинського координаційного центру допомоги учасникам АТО за підтримки Української православної церкви Київського патріархату у Відні.

Супроводжували сім’ї волонтерки Валерія Лесюк, Інна Голдованська та священики Макарій Дядюсь, Микола Лесюк.

13327520_1144921428882988_2640602696570622837_n

Враженнями від поїздки поділилася одна з організаторів Інна Голдованська. Подаємо її допис без змін та правок:

«День перший. 02.06.

В цей день ми всі перезнайомились і з пригодами добрались до Карпат. Навігатор класна звичайно штука, але не завжди коротший шлях – є швидшим. Що ми успішно довели!!

Трохи поблукали в пошуках садиби, але знайшли, познайомились з пані Марією – власницею садиби «Гомул» та поселились. Смачно повечеряли, розповіли про наші плани і пішли відпочивати з дороги і сушитись, так як нас Карпати зустріли дощем.

День другий.03.06.

День був дуже насичений. Ми відвідали резиденцію св. Миколая. Для дітей було дуже цікаво і для дорослих теж. Шкода, що моросило, бо там шикарна територія і хотілось побігати і пограти у м’яча.

А ще у нас видалась незапланована екскурсія в той день на завод по виготовленню мінеральної води. Багато нового і цікавого взнали, а ще як виготовляють 1,5 літрові пластикові пляшки.

І завершився день на водоспаді Великий Гук. Чудове місце , до якого ми ще раз повернулись в останній день нашого перебування в Шешорах.

День третій.04.06

Це перший день коли ми мали свободу і подались з отцем Макарієм та Наталія Степанова в гори, прихопивши з собою Іванку, донечку Наталі, самий файноразслабляючий в емоційному плані день, а ще ми пройшлись до річки і пожбурляли каміння.

День четвертий.05.06.

Цей день багато хто з нас запам’ятає надовго! І через те, що побували в одній з найстаріших церков Гуцульщини, а ще проповіддю і благословінням о. Миколая. Плакали майже всі і зворушені були не менше!!!

А ще в цей день ми купались у гірській річці і трішки засмагали поки отці намагались піймати далі по течії хоч якусь здобич.

День п’ятий.06.06.

Ми відвідали с. Яворів з екскурсією в садибу з виготовлення ліжників, з природньою пральнею і половили форель в рибному господарстві десь у горах. А ще побували в місцевій церкві , де відслужили спеціально для нас молебен і в школі, де є два музеї: вишиванки та Л. Українки. Щедрий на гостину і частування день!!! Самий насичений на події і відвідування.

День шостий.07.06.

Вільний день. Ми знову пішли в гори , але вже з більшою командою. П’ять мам з дітками і ми з отцем Макарієм. Правда не в усіх вистачило сил пройти повний маршрут, але основна частина пройшла без втрат.

День сьомий.08.06.

Поїздка в Космач в музей вівчарства і сироваріння.Особисто мене Космач розчарував – найбільше село в Україні та Європі по кількості дворів і по площі, а по суті один музей – відтворена невеличка хатка 3×3 м, де зібрано до купи все: побут, історія, депутатсво (до чогось), традиційні ремесла. Дуже багато майстринь, а домовитись про майстерки не має з ким (((

Велика подяка Валерії Лесюк та її чоловіку Миколі Лесюк за невеличкий ярмарок народних ремесел, які вони зорганізували біля садиби. І наші мами і дітлахи не поїхали по домівках без сувенірів! День завершився відвідуванням водоспаду, і неймовірним для мене релаксом – природним джакузі 🙂

День восьмий.09.06.

Прощальний. Ми їдемо до дому!!!» – йдеться у повідомленні.

«На проживання нам було запропоновано окремі кімнати для кожної мами та дитини вартістю за добу 300 грн. (10 мам за 7 діб ) проживання вартуватиме 21.000 грн , харчування 120 грн. в день з особи (мама і дитина 2 особи) – загальна сума 16.800 , завдяки нашому хорошому меценату Валерій Бутко переїзд діток і мам нам стане в 4600 грн., за що йому велике дякуємо!!! І переїзд під час екскурсій 540 грн на паливо для шкільного автобуса, який нам надає місцевий меценат. Отож загальна сума витрат складатиме 42.940 грн», – розповіла Голдованська.