Луцьк: запровадили нові рекламні правила

Підприємцям та представникам найбільших торговельних організацій розповіли нові правила розміщення реклами в Луцьку.

Про це йшлося під час наради у ЦНАПі 9 червня, – пише Волинський інформаційний портал.

Заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко пояснив, що згідно з рішенням міськради, вся реклама мусить відповідати новим вимогам. Тому представників найбільших магазинів та супермаркетів покликали на розмову для порозуміння. «Всі міста, які мають туристичний потенціал, не можуть мати хаосу в рекламі», – висловився заступник мера.

Заступник начальника управління підприємництва і реклами Валерій Удот розповів, що у новій концепції додали розділ щодо вимог до розміщення вивісок на торгових закладах і закладах надання послуг, а також запропонували зразкові моделі рекламних засобів.

Окрім того, відтепер на кожну вивіску потрібен паспорт, який можна отримати в ЦНАПІ. Якщо вивіска розміром більше трьох метрів, потрібен дозвіл.

Під час наради торговцям неодноразово наголосили на тому, що відтепер у Луцьку заборонено завішувати вікна магазинів зовнішньою рекламою, тож попросили підприємців прибрати із вікон рекламу. Начальник управління розвитку підприємництва і реклами Олександр Козлюк попросив маркетологів та дизайнерів не вводити в оману підприємців.

Він звернувся й до представників торговельної галузі: «Ми готові вас консультувати. Часто маркетологи можуть вводити в оману і казати, що вони зроблять все за правилами. А потім роблять те, що не відповідає вимогам. Тому не створюйте собі проблем».

Він повідомив також, що тих, хто порушуватиме правила концепції, чекатимуть покарання. «Хто буде порушувати – чекайте листи, чекайте акти. Про це повідомлені всі торгові заклади. Можуть бути штрафні санкції за порушення правил благоустрою», – сказав Олександр Козлюк.

Заступник начальника управління містобудування та архітектури Ярослав Матвіїв попросив торговців створювати максимально естетичну рекламу: «Мінімально бутафорії, менше разючих кольорів і якнайменше площі».