Перший Світський раут у Луцьку: як це було

661A1236

Вперше в Луцьку відбувся захід класу premium, який організували для ділової та світської еліти. В давні часи рауту були надзвичайно раді чоловіки, які любили веселити дам, тому розважав гостей ведучий та резидент «ComedyClub UA» – Дядя Жора.

Леді та Джентльмени насолоджувалися вишуканою атмосферою локації, розташованої поряд Замку Любарта. По-королівськи гостей приймав ресторан «Корона Вітовта», якому цьогоріч виповнюється 20 років. Під стінами визначної пам’ятки архітектури звучали всесвітньо-відомі музичні композиції у виконанні гурту «Резус блюз». На терасі гостей пригощали елітними напоями, солодощами, фруктами, а також фотографували на червоній доріжці.

Шоу-програма розпочалася з дефіле демонстрації весняно-літньої колекції одягу 2016 року дизайнерського бренду “Пара solo”. Поряд із мистецтвом дефіле, діти модельної школи «Babyfashion» виконували гімнастичні трюки. Не лишив байдужими глядачів і ефектний запуск у синю блакить неба блакитних кульок, прикрашених фірмовими логотипами під веселі вигуки підлітків: «Пара соло!». Це зарядило позитивом гостей і ще раз нагадало про те, що діти – це наше майбутнє. Саме тому благодійний аукціон на підтримку дітей-сиріт став логічним продовженням події.

На Cвітському рауті відбувся благодійний аукціон, де вперше лотами були речі зірок шоу-бізнесу. Під час аукціону транслювалися відеозвернення артистів та продавалися зіркові лоти з молотка, серед них були виставлені на аукціон: прапор України від Наталки Карпи – лот придбав фахівець управління Держпраці у Волинській області Ігор Кузьмінський за 1100 грн;

метелик Влада Ситніка – лот придбав за 300 грн голова Волинської області організації партії Блок Петра Порошенка «Солідарність» Роман Романюк;

диски групи «A.R.M.I.A» – лот придбала за 300грн начальник відділу продаж компанії «Луцький Домобудівельний Комбінат» Алла Бондарук;

футболка Владислава Курасова виготовлена для відбору Євробачення з автографом – річ була куплена за 200 грн підприємцем Аллою Безпятко;

бандана від гітариста гурту «Скрябін» Олексія Зволинського – лот придбала нотаріус Тетяна Рачкова за 400 грн;

футболка, диск та календарь від Роми Бахарєва з гурту «Bahroma» – лот придбала за 200 грн економіст ДП «Волинський облавтодор» Інна Тимощук;

шахмати братів Шумахерів з студії «Квартал 95» придбав за 1000 грн депутат міської ради Петро Нестерук;

щоденник та диск від групи MMDANCE був придбаний за 200 грн власницею ресторації «Маєток «Золота Легенда» Людмилою Бойко;

м’яч з автографом футболіста Артема Федецького придбав за 2000 грн голова Волинської області організації партії Блок Петра Порошенка «Солідарність» Роман Романюк;

сукня від народної артистки України Ольги Сумської, в якій вона зустрілася з єдиною наслідницею Роксолани та Сулеймана на зйомках передачі «Битва Екстрасенсів». Сукню придбала за 1200 грн директор ТОВ«Полісся Трейд» Неля Нестерук;

бейсболку Дяді Жори придбав за 800 грн начальник поліції в місті Луцьку Ігор Муковоз;

I Phone 6, який дядя Жора видав за свій, лот придбав за 500 $ депутат міської ради Петром Нестеруком. Магазин «AppleRoom» посприяв закупці телефону з-за кордону та передав для аукціону по собівартості, яку організатори повернули магазину, а решту виручених коштів буде спрямовано на благодійність. Володарі зіркових лотів долучилися до доброї справи, адже аукціон приурочений Дню Захисту Дітей, виручені кошти з якого підуть на допомогу дітям з притулків.

Усі учасники аукціону та гості отримали елітні подарунки від партнерів магазину «MonArome», центру здоров’я та краси «LeMark», SPA-centr’у готелю Україна, призовий фонд яких складав 20 000 грн.

В давні часи на Світський раут – дами одягали свої найкращі вбрання, кавалери приходили в смокінгах і краватках. Обов’язковою умовою було дотримання встановленого дрес-коду на першому Світському рауті.

Аристократичності події додав показ fashion-show вечірніх та весільних суконь «Pollardi», а класики – показ чоловічих костюмів «DanielRizotto». Моделі модельного клубу Марини Занюк в розкішних сукнях читали книги, розпилювали аромати, грали не лише в шахи, а й на трубі та віолончелі.

Дизайн-студія «Theroom» приготувала фантастичне шоу. Усі бажаючі Леді та Джентльмени малювали фарбами на полотні спонтанні предмети: чорний квадрат Малевича, дерева, квіти, лінії. Через 15 хвилин, коли картина висохла, художники знімали плівку певних елементів і перед глядачами вийшов портрет дяді Жори. Картину було подаровано ведучому, він пожартував, що такого бейджика у нього ще не було.

«Мета Світського рауту «Showroom»: не лише розвиток культурного життя на Волині, але й відродження благодійної акції для дітей «Бог у серцях», яку до речі вперше було проведено 18 травня 2012 року. До війни, напередодні Дня Захисту Дітей за сприяння добродіїв та ділових партнерів, ми відвідували обласний притулок. Спілкувалися з дітками про життєві цінності, віру в Бога, духовне та фізичне здоров’я. Займалися фізкультурою, малювали, проводили майстер-клас hand-made, готували смачний обід. Дарували іграшки, канцелярію, засоби гігієни, одяг та взуття. Проте останні 2 роки завдяки Премії «Люди року» допомога спрямована виключно військовим. Мета проведеного заходу – досягнута, аукціон пройшов вдало і ми зможемо відвідати не один притулок» – говорить організатор події Олена Бекеша.

ФОТОАЛЬБОМ: ПОЧАТОК СВІТСЬКОГО РАУТУ

 

ФОТОАЛЬБОМ: ЧЕРВОНА ДОРІЖКА

 

ФОТОАЛЬБОМ: АУКЦІОН

 

ФОТОАЛЬБОМ: ПОКАЗ

 

 

Варто віддати належне партнерам та спонсорам заходу, адже без них подію навряд вдалося б провести. Ексклюзивними партнерами виступають: компанія «Луцький Домобудівельний Комбінат», магазин «Аррleroom», клуб фітнесу «Юніверс», салон весільної та вечірньої моди «Pollardi», магазин чоловічих костюмів «DanielRizotto», магазин дитячого одягу «Пара solo». Офіційні партнери: служба нерухомості «Фортеця», автомийка-кафе «АвтоКом», центр здоров’я та краси «LeMark». Подарункові партнери: магазин «MonArome», SPA-centre готелю Україна. Творчий партнер: дизайн-студія «Theroom». Хостес-партнер: модельне агентство «MarinaZaniuk». Перукар: Катерина Ляшенко. Візажист: Ірини Бондаренко. Фотопартнер: Ірина Дяченко. Відеопартнер: «Bellvideo». Поліграфічний партнер: «Волинська обласна друкарня» та Книгарня при ній. Рекламні агентства: «ВолиньТерміналСервіс», «LEDstudio», «Глорія Імпекс», «Захiдсофтсервiс», «Лавочка рекламочка». Інформаційні партнери: телеканал «Нова Волинь». Радіостанції: «Радіо Люкс», «Радіо Мелодія», «Ретро FM», «Авторадіо», «Перець FM», «FM Галичина», «Наше радіо», «Радіо 24», «Радіо Шансон», «Радіо П’ятниця», «Djfm», «СіД FM». Інтернет-видання: інформаційне агентство «Волинські Новини», регіональне інтернет-видання «ВолиньPost», волинський інтернет портал «VIP», інформаційне інтернет-видання «Таблоїд Волині», інтернет-видання «Волинське агентство розслідувань», волинське незалежне інтернет-видання «Волинська правда», інтернет-блог «NMJ», сайт про зіркове життя «StarLife». Газети: «Відомості». Журнал: «People UA» by НАСОЛОDА.