Мало парковок, погана розмітка: у Луцьку говорили про «дорожні» проблеми

У Луцьку організували захід, під час якого обговорювали головні проблеми, що існують в сфері організації дорожнього руху в місті та шукали їх вирішення.

Громадське обговорення відбулось 12 травня в ЦНАПі.

Обговорення стосувалося таких тем, як відповідність розміщення дорожніх знаків та розмітки, дії влади щодо вирішення проблем з паркуванням автомобілів, неякісне та несвоєчасне встановлення тимчасових дорожніх знаків тощо.

Один із ініціаторів зустрічі Сергій Шараєвський звернув увагу присутніх на найбільш проблемні ситуації по організації встановлення дорожніх знаків. Наприклад, на вулицях Червоного Хреста, Гнідавська, Кривий Вал, Глушець.

Заступник міського голови Сергій Григоренко запропонував визначити алгоритм вирішення проблем за їх складністю. За його словами, є ситуації, які можуть бути вирішенні за один день.

Активіст «Народного Контролю» Михайло Шелеп найбільш проблематичним вважає нанесення дорожньої розмітки.

«Чому розмітку завжди наносять, коли погана погода? Чому обов’язково повинні бути тендери? Я обіцяю публічно, що буду перевіряти розмітку нанесену на дорогу, та час, який вона буде слугувати», – додав активіст.

Друге питання, яке цікавить Шелепа – це паркування. Він запропонував альтернативу платним парковкам – збільшити кількість «кишеньок» та зниження бордюрів для комфортну громадян. Мовляв, лише платними парковками питання не вирішується.

Активіст «Народного Контролю» Олег Бондарук звернувся до влади з проханням закупити відеореєстратори для патрульної поліції в рамках програми «Безпечне місто». На його думку, це дасть змогу наповнити місцевий бюджет через сплату штрафів. За його словами, багато штрафів оскаржується в судах. Наявність відореєстратора дасть змогу мати відповідне відео, що буде безпосереднім доказом в суді.

Працівник патрульної поліції Олександр Грицюк запропонував розширити мережу відеоспостереження, підключити до неї заправки. За його словами, це допоможе контролювати не тільки порушення ПДР, але й громадської безпеки.

Також Михайло Шелеп запропонував створити програму впорядкування дорожнього руху, щоб комплексно виділялись кошти на озвучені проблеми. На це Сергій Григоренко відповів, що не доцільно плодити програми, бо «можна  заплутатись». На його думку, краще додати розділ до чинних програм.

Отож, присутні вирішили ще раз зібратись 25 або 26 травня та запропонували створити робочу групу. На наступне засідання підготують оцінки комплексних схем доріг Луцька для подальшого пошуку вирішення проблем.