Ремонт луцького мосту спричинив аварії

2_12782443_1373264186033798_807853534_n

Лучани скаржаться на неправильну організацію дорожнього руху в районі шляхопроводу з вулиці Гордіюк до Ківерцівської.

Про це пише Район. Луцьк.

До журналістів звернувся Віктор, який розповів, що з боку вулиці Ківерцівської немає достатньої кількості дорожніх знаків, які попереджали б водіїв про ремонт мосту. Він переконаний, що це може стати причиною аварії.

Коли кореспондент видання прибув на місце неоднозначного відрізку дороги, то переконався, що лучанин беззаперечно правий. Неподалік від робітників, що ремонтують міст, стояли автівки поліцейських та «Фольксваген транспортер» з пошкодженою фарою.

Патрульні пояснили, що близько 9 години ранку на шляхопроводі зіткнулися дві машини. Водій «Мітсубісі» дуже оборювався відсутністю необхідних попереджувальних знаків, адже саме він рухався з боку вулиці Ківерцівської.

«Я 27 років за кермом, за цей час жодної подряпини ні на власному, ні на робочому авто. А тут через таку дорожню ситуацію – побита машина. Зверніть також увагу на ці цементні блоки. Ще вдень їх видно, але вночі тільки так в них можна в’їхати. Чому досі ніхто не потурбувався про належні заходи безпеки? Невже потрібно чекати, поки тут хтось загине?» – емоційно прокоментував аварію чоловік.

Цікаво, що з боку вулиці Домни Гордіюк всі необхідні знаки встановлені, а от чому деякі з них відсутні з протилежної сторони, незрозуміло.

Під’їжджаючи до шляхопроводу, водій помітить спочатку знак 1.37 «Дорожні роботи», а згодом знак 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» до 40 км\год та знак 1.5.3 «Звуження дороги» (звуження дороги з лівого боку), який встановлюється поза населеними пунктами на відстані 150-300 м, у населених пунктах на відстані 50-100 м до початку небезпечної ділянки.

Але зважаючи на небезпечний поворот на мості, учасників дорожнього руху можна попередити про перешкоди на шляху ще раніше. Тим більше що в Правилах дорожнього руху України така ситуація передбачена.

«У разі потреби знак встановлюється і на іншій відстані, яка зазначена на табличці 7.1.1», – йдеться у ПДР.

Директор департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради Іван Кубіцький пояснив, що існує схема організації дорожнього руху, яку перед початком робіт погоджували з правоохоронцями.

«За її дотриманням має слідкувати підрядник. Це – ТОВ «РБП Транс-Мост». Але протягом трьох тижнів ремонту не виникало з цим проблем. Також цей самий підрядник виконував роботи на шляхопроводі від Соборності до Перемоги», – розповів Іван Кубіцький.

В компанії пояснили, що до них поки ніхто не звертався з проханням встановити додаткові дорожні знаки. Також співрозмовниця зазначила, що схему організації дорожнього руху погоджували з поліцією ще за місяць до початку робіт, всі необхідні знаки встановили відповідно з нею.

Журналісти звернулися за коментарем до Головного управління Нацполіції в області, де нам пообіцяли розібратися у ситуації та надати роз’яснення у понеділок.

Чи будуть встановлені необхідні дорожні знаки та чи можуть лучани вплинути на те, щоб вони там з’явилися якомога швидше, повідомлять згодом.