Луцьк: оприлюднили проект реконструкції проспекту Волі

Луцька влада оприлюднила один із проектів, як планують реконструювати центральну вулицю міста – проспект Волі.

Проект у соціальній мережі Facebook опублікував мер Микола Романюк.

«Шановні лучани, пропоную ознайомитись з одним з можливих проектів реконструкції проспету Волі», – написав Романюк.

Мова йде про ділянку від вулиці Шопена до вулиці Чехова.

За словами мера, нинішнє покриття проїжджої частини знаходиться в незадовільному стані, є вибоїни, нерівності, тріщини, хвилі та руйнування дорожнього одягу. «Поздовжній профіль в багатьох місцях немає мінімальних ухилів, поперечний профіль також спотворений. Ширина проїжджої частини проспекту коливається від 10,5м до 12,2м, що не задовольняє рівень сучасної автомобілізації», – додав градоначальник.

Він зазначив, що загалом планують реконструювати 970 метрів проспекту, розширивши проїжджу частину до 15 метрів.

Згідно з цим проектом також заплановано:

– видалення 215 дерев та висадження дерев зі сформованою кореневої системою (ялина, дуб, каштан, липа), а також живої огорожі (кущів-садженців), посів газонів та квітників. Квітники улаштовуються із гранітних поребриків. Дерева обрамлюються бетонними поребриками, газони від тротуару також бетонними поребриками;

– відведення дощових вод із запроектованої ділянки проспекту передбачається відкритим способом по лотках проїзної частини і закритим – по існуючим і запроектованим колектором дощової каналізації;

– встановлення нових світильників зовнішнього освітлення;

– ремонт світфорного об’єкта на перехресті з вулиці Шопена, влаштування пристрою примусового зниження швидкості (в районі гімназії №4), встановлення нових дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки та установлення турнікетного огородження;

– демонтаж існуючої контактної мережі та опор на непарній стороні проспекту та встановлення нових сталевих опор контактної мережі;

– заміна ділянки теплової мережі в місці де вона попадає під проїзну частину на теплогідроізольовані труби в захисній оболонці;

– стоянки для легкових автомобілів з частковим паркуванням на тротуарі.