У Луцьку думали, як «приборкати» рух у Старому місті

У Луцьку презентували проект рішення виконкому щодо обмеження в’їзду до Старого міста. У результаті обговорення проекту запропонували розробити додаткові пропозиції та провести зустріч 22 січня, щоб обговорити остаточний варіант.

Обговорення відбулося 29 грудня.

Зокрема у проекті рішення пропонують обмежити заїзд автомобілів до 200 авто за годину. Також необхідно встановити систему цілодобового контролю руху транспорту. Контролювати рух хочуть за допомогою боллардів , які встановлять перед в’їздом на територію історико-культурного заповідника. Суб’єктам господарювання рекомендуватимуть доставляти матеріали для господарської діяльності та інших вантажів з 19:00 години до 7:30.

Конкурс серед операторів паркування виграло приватне підприємство «Ельбе УА», яке має забезпечити встановлення системи обмеження руху транспорту та паркомати для сплати вартості утримання майданчиків для паркування.

Водночас планують забезпечити безперешкодний проїзд на територію історико-культурного заповідника автомобілів громадян, які проживають на території заповідника. Матимуть таке право й представники підприємств, установ та організацій усіх форм власності, розташованих на території заповідника, які мають на своїй території облаштовані місця для паркування транспортних засобів.

Водночас директор заповідника Павло Радецький зазначив, що у зв’язку з такими заходами може зменшитися кількість туристів. Проте директор «Автопарксервісу» Олександр Мартинюк зазначив, що це питання можна вирішити за допомогою спеціальних карток.

Абсолютно не можливо врегулювати питання стихійних ринків за допомогою поліції, ‒ вважає заступник міського голови Сергій Григоренко. Для цього необхідно принаймні два патрулі, які постійно чергуватимуть на в’їзді та виїзді. Проте зараз немає такої можливості. За словами Григоренка, треба звернути увагу на досвід інших міст та європейських країн.

На думку ж громадськості, головна проблема ‒ це «базарні дні», тож, щоб вирішити проблему, треба перенести ринок. Проте Григоренко пригадав,що поки підприємці не погоджуються переносити ринок, до того ж немає на те правових підстав.

Отож, обговорення тривало понад півтори години. У результаті запропонували створити робочу групу з «Автопарксервісом», компанією, що буде встановлювати обмежувачі, щоб вони розробили додаток, у якому чітко пропишуть схему оплати та безкоштовного проїзду, що не було «претензій» потім.

Тож вирішили відпрацювати спірні питання та зустрітися 22-го січня, щоб знайти порозуміння остаточно.