Із проблемами луцьких тролейбусників хочуть розібратися через комісію

Щоб допомогти вирішити проблеми Луцького підприємства електротранспорту, створять тимчасову депутатську комісію із 7 депутатів ‒ по одному від кожної політсили.

Таке рішення прийняли під час сесії у середу, 23 грудня.

Ініціатор рішення Ігор Поліщук розповів, що колектив підприємства просить призначити директором колишнього керівника Володимира Пуца. Також він розкритикував закупівлю польських тролейбусів, які, мовляв, їздять 1 рік та ламаються, посилаючись на тролейбус, який оглядали під час Дня депутата на ЛПЕ.

Проте депутат Євгеній Ткачук відзначив, що насправді той тролейбус їздив 4 роки та коштував на той час 60-70 тисяч гривень. Тому такі можливості польських тролейбусів він вважає непоганим.

Працівник підприємства Андрій Кобиш заявив, що підприємство дорожче купує польські частини в той час, як є українські аналоги, а ще про те, що роботи із фарбування нібито виконували малярі підприємства, хоча заплатили підприємству «Перспектива».

Натомість заступник міського голови Сергій Григоренко заявив, що проблеми підприємства не у менеджменті, а у тому, що держава позбавляє його належних компенсацій. Так, із 27 мільйонів за пільгові перевезення пасажирів реально заплатили лише 15. Також на підприємстві «висить» 1,17 мільйона штрафних санкцій через невиплату лізингу автобусів. Нині борги із зарплати ‒ 4,9 мільйона гривень. Микола Романюк веде переговори із Кабміном, аби добитися виплатити 2,2 мільйона до кінця року.

Також, за словами Григоренка, почали процес підняття вартості проїзду до 2 гривень. Це забезпечить 120 тисяч гривень у місяць, тобто зарплату для 30 людей.

У підсумку комісію таки створили у складі Ігоря Поліщука (голова), Григорія Пустовіта, Олександра Козлюка, Олександра Лазуки, Тараса Шляхтича, Костянтина Петрочука, Віктора Ящука.