Як планують змінити структуру Луцької міськради

Луцька міська рада

Штатну чисельність працівників Луцької міськради хочуть збільшити до 516 штатних одиниць, а також створити новий відділ.

Про це йдеться у проект рішення «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів», який розглянуть на наступній сесії.

Через покладання додаткових обов’язків на органи місцевого самоврядування планують створити Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців планують покласти на ЦНАП, збільшивши штат працівників.

Управління фінансів та бюджету планують перетворити на департамент фінансів та бюджету, приєднавши до нього відділ фінансового контролю та аудиту, додавши до департаменту 2 працівників. А до Юридичного відділу планують приєднати «антикорупційний» відділ.

Проте голова «архітектурної» комісії Андрій Козюра під час засіданні 18 грудня відзначив, що не варто «роздувати штат» нового відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, бо це можуть робити нотаріуси.
Натомість перший заступник міського голови Тарас Яковлев відзначив, що міська рада може заробити в бюджет достатньо коштів на такій реєстрації, тому для нормального забезпечення цього процесу потрібно 10 штатних одиниць.