У Луцькраді запрацює новий відділ

У Луцькій міській раді з 1 січня 2016 року має запрацювати відділ реєстрації майнових прав.

По це стало відомо 17 грудня під час засідання регламентної комісії.

Заступник міського голови Юрій Вербич повідомив, що, згідно з новим законом, прийнятим 26 листопада, з 1 січня обов’язки з державної реєстрації майнових прав передають до повноважень міської ради.

Тож, у зв’язку з цим треба забезпечити виконання перехідних норм прийнятого закону. Поки що реєстрацією займаються лише у ЦНАПі. Тому необхідно створити відповідний відділ.

Юрій Вербич представив положення, у якому вказані повноваження та завдання, які будуть покладені на відділ. У штат планують взяти 10 людей. «Ми не взяли ці цифри з повітря», ‒ зазначив Юрій Вербич. Тож, вивчивши необхідність, штат планують створити саме такий.

«Якщо час підкаже, що немає необхідності в такій кількості людей, ми внесемо корективи», ‒ додав Вербич. Створення відділу дозволить «позбавитися рішал», які намагаються робити якісь речі в обхід закону. А завдяки реєстрації майнових прав у відділі міської ради вдасться наповнити міський бюджет, адже кошти будуть іти саме у казну міста.

Тож комісія підтримала рішення винести відповідну пропозицію на розгляд сесії, проте з редакцією – на посади зможуть претендувати лише особи з вищою юридичною освіти.