Танкодром, коні і недозрілість: політолог про дорогу Львів-Луцьк

разбитые-дороги

Політолог Юрій Романенко вирішив випробувати «відремонтовану» трасу Львів-Луцьк.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

Директор Центру політичного аналізу «Стратагема» Юрій Романенко «ризикнув ходовою» і поїхав трасою Львів-Луцьк. Востаннє політолог їздив цим шляхом 8 років тому.

«Якщо ви любитель гострих відчуттів, то настійно рекомендую. Ні, звичайно, 5-6 годин, як раніше, їхати не довелося. 150 км вклався більш ніж 2,5 години. Дорога в українському стилі», – йдеться у дописі.

Так, за словами водія, до Радехова він так-сяк але добрався. Перед Радеховом і за ним – ділянки відремонтованої дороги, які раніше були «танкодромами». Наразі ремонтні роботи досі тривають.

«Спостерігаючи, як роблять дороги в Туреччині, Польщі чи Словаччині, можу сказати, що робота не кипить. Техніка є на двох ділянках», – переконує чоловік.

Найбільше Романенко обурило і шокувало дорожнє покриття у самому місті Радехові Львівської області.

«Я завбачливо не поїхав по окружній, яка просто небезпечна для авто. Але центр Радехова виявився таким же вбитим. Жителі Радехова! Мені важко зрозуміти, як ви могли чотири рази поспіль вибирати одного і того ж мера Ніну Загиней, яка не змогла вам за 20 років зробити принаймні одне центральну дорогу», – обурюється політолог.

На думку Романенка, при Сталіні Загиней разом з головою місцевого автодору розстріляли б. ЯК стверджує, політаналітик, міністр інфраструктури Андрій Пивоварський особисто запевняв його, що гроші на ремонт 1,5 кілометра дороги в бюджеті Радехові є, однак, вони не були освоєні за 2015 рік.

«Не потрібні йому потоки транспорту, але зате в містечку люблять скаржитися на безробіття і безнадії. Особливо готично в убитому Радехові виглядає дорога до Храму. На центральній вулиці можна потонути в калюжі, а храм підсвічений. Все в порядку з духовністю повинно бути в лайні», – пише Романенко.

За його словами, за Радеховом, кілометрів з десять траса знову відмінна, мовляв, зробили це для того, щоб  загладити враження.

«Правда головне вночі не втратити її, бо розмітки немає, тому на черговому повороті можна полетіти не туди. Але хрін з нею з розміткою, головне що полотно хороше. Потім знову починаються ями, горби і підвіска жалібно волає: Господар, якого х*я ми тут, а не на нашій улюбленій і звичній М06», – жартує чоловік.

Романенко розповідає, що ближче до Луцька дорога стає кращою.

«Останні 30 км їдеш вже майже добре. Самотні горби в центрі вносять здорове пожвавлення в рух. Однозначно тут важко буде заснути за кермом. Мозок повинен працювати. Тим більше, що треба ще уважно дивитися, щоб якийсь кінь не виліз на дорогу. Кінь в прямому сенсі цього слова без світло відбиваючих знаків на возі з напівбухим господарем, який вирушив шукати сенс життя в морозну ніч, не особливо заморочуючись своєю і чужою безпекою. Це така форма російської рулетки. Навіщо морочитися покупкою револьвера, якщо є кінь і бажання відправитися у нічну подорож», – пише політолог.

«Резюмуючи. Якщо ви цінуєте свій час і нерви і вам терміново потрібно з Луцька до Львова або навпаки, то їдьте старою доброю М06, а потім повертайте в Дубно. 220 кілометрів ви проїдете за 2,5 години не напружуючись. Дорога ж Луцьк-Львів ні морально, ні фізично ще не дозріла, щоб обслуговувати вас без хорошого удару на захист дна», – резюмує він.

Юріq Романенко. фото з його сторінки у Facebook

фото Юрія Романенка з його сторінки у Facebook