«Волиньоблавтодору» прогнозують занепад

волиньоблаавтодор

Голова Волинської об’єднаної спілки шляховиків Леонід Тимощук каже, що це підприємство через значні борги та зменшення виробітку згодом розвалиться.

Про це пише Громадське. Волинь.

Половина працівників державного підприємства «Волиньоблавтодор» звільнилися через те, щопівроку у підприємстві не платили заробітну платню.

Він каже, що з 2012 року у «Волиньоблавтодорі» об’єм робіт зменшився удвічі. Тому, підприємство не доотримує коштів. Також він каже, що на рахунок підприємства таки прийшло 14 мільйонів заборгованих державою коштів. Завдяки цьому працівникам виплатили зарплату за період до липня 2015 року включно. Досі вони не бачили заробітку за серпень. Але, щоб його отримати, повинні зараз заробити кошти за виконану роботу. Також підприємство отримало 400 тисяч гривень для підготовки доріг до зимового періоду.

Нагадаємо, що не так давно працівники «Волиньоблавтодору» двічі перекривали автошляхи, аби їх почула влада у Луцьку та Києві. Причиною невиплат зарплат були заморожені рахунки. Їх заморозили за рішенням суду, адже «Укравтодор» не розрахувався із приватною структурою за ремонт дороги Київ-Варшава до Євро-2012. Тому після довгих судових справ, рахунки «Укравтодору» та його дочірніх підпрєимтв, в тому числі «Волиноблавтодору», заморозили включно із зарплатним рахунком. Питання понад півроку не вирішувалося. Поза численними зверненнями працівників підприємства до різних керівних органів на проблему не зважали. І тільки після перекриття ними автодоріг, влада почала займатися питаннями шляховиків.

Нині ситуація, в якій знаходиться «Волиньоблавтодор» дуже складна, тому що у підприємства з’явилися конкуренти – приватні структури. Вісім приватних підприємств, які також отримують замовлення від держави на ремонт автодоріг, – каже дорожник Тимощук. Також близько 3,5 мільйонів боргують облавтодору різноманітні органи місцевого самоврядування області. Така сума, за словами Леоніда Тимощука, могла б покрити борг по заробітній платні працівникам за серепень.

Загалом, в Україні гряде реформа Служби автомобільних доріг України, та в Києві досі не знають, якою буде доля обласних автодорів. В той же час працівники цих підприємств, а їх лишилося близько 670 (було півтори тисячі) не знають, що буде із їх робочими місцями. Сам же Леонід Тимощук каже, що підприємство згодом розвалиться.