«Народний контроль» звинуватив ВОДТРК у подвійних стандартах

Волинський осередок «Народного контролю» звинувачує Волинську обласну державну телерадіокомпанію у політиці подвійних стандартів через те, що нібито спеціально не пропустили їх сюжет із критикою міського голови Миколи Романюка.

Про це заявили лідери організації Михайло Шелеп і Павло Данильчук у п’ятницю, 2 жовтня.

За словами Данильчука, 28 вересня у ефір не пустили сюжет про те, що мешканці будинку на Рівненській, 109 прийшли до Миколи Романюка. Вони разом із активістами «Народного контролю» вимагали вжити заходів, бо у цьому будинку (у якому обвалився один під’їзд) перший поверх не опалюється, а мешканці верхніх через це мерзнуть.

Михайло Шелеп розповів, що Микола Романюк запросив мешканців у кабінет, але не пустив туди представників «Народного контролю». Потім Романюк відмовився коментувати ситуацію для їх програми «Гаряча лінія «Народного контролю».

Тому активісти незадоволені, що їх сюжет в ефір не пустили (хоча стандартів об’єктивності, мовляв, дотрималися), а в той же час на «Волинському телебаченні» показують програму «Місто», де Романюк розповідає про свої досягнення.

Натомість директор ТВО обмінних і видовищних передач Тамара Гримарович пояснила, що вони дотримуються стандартів об’єктивності, але нині триває передвиборча кампанія і показувати суб’єктів виборчого поцесу, зокрема Миколу Романюка, Михайла Шелепа, Павла Данильчука можуть тільки на підставі відповідних окремих договорів. Для Миколи Романюка є виняток, бо його можуть показувати як посадову особу.

«Ця акція активістів політичної партії «Громадський рух «Народний контроль» засвідчує тиск на регіонального державного мовника під час проведення передвиборчої кампанії», – йдеться у заяві ВОДТРК.

Медіаплан, передбачений комерційною угодою між «Народним контролем» та ВОДТРК був розписаний лише до 25 вересня, – стверджує Тамара Гримарович. Тому після цього дня та після офіційного висунення кандидатів у депутати міськради і на посаду міського голови «Народний контроль» має працювати на основі угоди про політичну рекламу. Після виборів показувати сюжети про діяльність руху і програму «Гаряча лінія «Народного контролю» зможуть показувати на попередній основі.

«Інформаційне висвітлення передвиборчої кампанії здійснюється на безоплатній основі згідно з редакційним статутом, який забороняє нам піддаватися на маніпулятивні піар-технології партійних та громадських діячів. Події із справжнім інформаційним приводом висвітлюються у випусках новин і в рубриці «Вибори-2015», зокрема, був в ефірі і сюжет про висунення кандидатів партією «Громадський рух «Народний контроль», – йдеться у заяві ВОДТРК.

У підсумку Павло Данильчук зазначив, що вони планують і надалі співпрацювали із телерадіокомпанією і сподіваються «на відсутність подвійних стандартів». А телевізійники закликали «Народник контроль» укладати угоду про політичну рекламу.

12082768_855891671126680_766567914_o

директор ТВО обмінних і видовищних передач Тамара Гримарович та Павло Данильчук

12076278_855891667793347_1551490585_o

Михайло Шелеп та Павло Данильчук

  12092443_855891664460014_868149292_n

12081531_855891661126681_1933305435_n