Товстенюк і Голєва зарано почали агітувати, – «Опора»

скринька

В обласному центрі Волинської області лідер Волинського обласного осередку Європейської партії України Олена Голєва та представник політичної партії «Українське об’єднання патріотів «УКРОП» Олександр Товстенюк розповсюджують газети та брошури, де називають себе «кандидатами» на посаду Луцького міського голови до офіційної реєстрації.

Такі факти 19 вересня зафіксували спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА, – повідомили у прес-службі цієї організації.

На вулицях Луцька від імені потенційного кандидата на посаду Луцького міського голови, представника політичної партії «Українське об’єднання патріотів «УКРОП» Олександра Товстенюка активісти розповсюджують газети, на першій сторінці яких міститься стаття: «Голова правління фонду «Новий Луцьк» Олександр Товстенюк – кандидат у мери Луцька від партії УКРОП». Замовником таких газет є Фонд Ігоря Палиці «Новий Луцьк».

20 09 Palycia

Олександр Товстенюк та Ігор Палиця

На сторінках газет міститься біографія потенційного кандидата на посаду Луцького міського голови Олександра Товстенюка та інформація про всеукраїнський з’їзд політичної партії «Українське об’єднання патріотів «УКРОП». Крім того, в газеті розповідається про те, як потенційні кандидати Ігор Палиця та Олександр Товстенюк вітають новонароджених лучан подарунками у вигляді вишиванок. Також потенційні кандидати у своїй газеті запрошують лучан отримати безкоштовні квитки на п’ять вистав, які відбуватимуться у Волинському обласному академічному музично-драматичному театрі імені Тараса Шевченка у період з 25 вересня по 22 жовтня.

Інший потенційний кандидат на посаду Луцького міського голови, лідер Волинського обласного осередку Європейської партії України Олена Голєва поширює про себе інформацію у вигляді «Посібника з цивільно-правових відносин за результатами роботи соціальної програми «Народний адвокат». У «Посібнику» також містяться біографічні відомості про потенційного кандидата, логотипи Європейської партії України, гасло «Лучанам: заможне життя і соціальний захист, Луцьку: інвестиції та розвиток!».

20 09 Goleva

Крім того, на титульній сторінці брошури зображено галочку у квадраті, що дуже нагадує зазначення вибору, який проставляється виборцем у бюлетенях. Зі зворотнього боку «Посібника» міститься напис: «Народний адвокат іде в мери!».

Зазначимо, що друкована продукція, яку розповсюджують потенційні кандидати у місті Луцьку має ознаки агітації, а у тому, що названі особи передчасно називають себе «кандидатами», вбачається вплив на свідомість виборців.

Громадянська мережа ОПОРА нагадує, що відповідно до п. 3, ч. 9, Ст. 60 Закону України «Про місцеві вибори» забороняється проводити передвиборну агітацію з порушенням строків, установлених частиною другою статті 54 цього закону у будь-якій формі (в тому числі розповсюдження агітаційних матеріалів).