Європейські маршрутки на вулицях Луцька: як це зробити

мерседес

Для того, щоб на міських маршрутах почали їздити європейські автобуси, потрібно зламати існуючу транспортну систему Луцька, – вважає директор “АТП Луцьк” Олег Колеснік.

“Щоб до нас дійшли європейські автобуси, треба поламати всю систему. Це треба вернутися до того, що я казав. Вивчити пасажиропотік, проаналізувати маршрутну мережу. Зробити комплексу транспортну схему міста і області. Що в нас і де буде перекривати. Це недешеве задоволення, але в неї рано чи пізно доведеться вкладати гроші. Але ми побачимо реальні загрузки автобуса, реальні показники”, – розповів він у інтерв’ю ВАРу.

ЧИТАТИ ВСЕ ІНТЕРВ’Ю

“Потім визначимо, які автобуси ми хочемо бачити. Нехай ми зробимо так, що автобуси будуть приїжджати рідше, бо їх стане менше, але щоб вони приїжджали вчасно. Не думаю, що люди були б незадоволені. Бо коли ти знаєш, що раз на 20 хвилин йде автобус, то й знаєш, коли треба вийти на зупинку. Водночас ми зменшуємо кількість автобусів, що розгружає вулиці і не так впливає на загазованість повітря”, – вважає він.

Крім того, за словами Колесніка, в місті можна запроваджувати оплату за проїзд за допомогою системи електронного квитка.

“Фактично воно працює, як проїзні. Але це електронний квиток, з якого спеціальний пристрій зчитує інформацію. Пасажир його поповнює і їде. Він вигідний тим, що з схеми надходження коштів виключає водія та кондуктора. Ні для кого не секрет, що частина виручки осідає в їхніх руках, а так гроші відразу потрапляють на рахунок підприємства. Водночас це дозволить скасувати цей розподіл на “гарні” і “погані” маршрути, де водії перегони влаштовують, щоб першим під’їхати до потенційних клієнтів і набирають якомога більше пасажирів. Водій буде дотримуватися графіку і отримувати обумовлену зарплату”, – каже транспортник.

“Для реалізації цієї ідеї достатньо знайти банк, який безплатно поставить цю систему на автобуси. Акумулювати такі обігові кошти мав би бути зацікавлений кожен банк. Поповнення цих карток може здійснюватися готівкою, через спеціальні термінали, і, мабуть, кожен банк зацікавлений в залучанні великої кількості готівки. Та вони мали б сперечатися за це право”, – додав він.