У Луцьку бунтують проти системи паркування у Старому місті

Організація паркування в історичній частині Луцька наштовхнулася на спротив. Проти частини нововведень виступають підприємці, які працюють в старовинній частині міста.

Обговорення організації дорожнього руху в Старому місті відбулося сьогодні, 20 серпня, – повідомляє інформаційне агентство Волинські Новини.

Нагадаємо, в історичній частині міста ініціюється організувати парковки та обмежити рух, декілька вулиць пропонується зробити з одностороннім рухом. Безкоштовним має бути заїзд для місцевих мешканців та тих організацій, як мають власні паркувальні майданчики. Крім того, платний проїзд запланували з 7:30 до 19:00. Безкоштовним може бути проїзд для вантажно-розвантажувальних робіт та висадки пасажирів на півгодини.

Працівники Центрального ринку, які бажають привезти товар через вулиці Братковського і Замкова, повинні будуть або заїжджати на ринок до 7:30 і там паркуватися, або платити за паркування на території Старого міста.

Простіше кажучи: кожен, хто в’їжджатиме на територію Старого міста в час обмеження руху, матиме безкоштовні півгодини. Якщо за цей час він не виїде – то доведеться платити за паркування. Інакше автоматичні боларди просто не випустять за територію.

Спротив присутніх викликало влаштування шлагбауму на в’їздах і виїздах до Старого міста. Мотивують підприємці це тим, що перед шлагбаумом будуть величезні черги і корки.

Крім того, підприємці переймалися, що за своїх контрагентів, які приїжджатимуть до них, доведеться платити їм. Це питання озвучили представники підприємств, які надають автосервісні послуги. Однак, паркувальні майданчики в цих підприємців є власні, і їм можуть надати технічну можливість для безкоштовного запуску автомобілів, які паркуватимуться на території СТО.

Ще одна проблема: доїзд працівників ринку. На засідання з’явилося лише двоє представників цієї когорти підприємців, яким не надто всміхається такий варіант, оскільки вони мусять або привезти товар вулицями Братковського-Замкова-Галшки Гулевичівни до 7:30, або ж платити за годину паркування.

Настоятель Петропавлівського костелу також переймався за своїх парафіян, яких довозитимуть на службу. Власне, для таких потреб й надається півгодини для висадки пасажирів.

Зрештою, підприємців обурило те, що з ними не радилися до того, як затверджували схему організації дорожнього руху, обмеження руху і платні парковки, а просто поставили до відома. Щоправда, проти платних парковок вони, переконують, не мають нічого проти. Та ось шлагбаум їм не до душі.

Після двогодинного обговорення перший заступник міського голови Тарас Яковлев запропонував учасникам круглого столу до 25 серпня надіслати пропозиції на ім’я міського голови. Ці пропозиції систематизують і винесуть на розгляд членів виконкому, а вже члени виконкому прийматимуть рішення.