Луцький авторинок недоплатив місту понад 8 мільйонів, ‒ депутат

Луцький авторинок недоплатив місту понад 8 мільйонів

Із 2013 року адміністрація луцького авторинку на Єршова не заплатила за оренду понад 6-ти гектарів землі, де він нині знаходиться.

Про це йшлося під час сесії міськради у четвер, 30 липня.

Депутат міськради Тарас Бас нагадав історію землі під авторинком:

Рішенням Луцької міської ради від 6 березня 2003 року № 6/7.10 «Про надання земельної ділянки на умовах оренди ЗАТ «Автопарк» для будівництва та обслуговування автомобільного ринку на вул.Єршова,6» цьому підприємству надали в довгострокове користування на умовах оренди строком на 10 років ділянку площею 63 693 квадратних метри і на 5 років ділянку площею 10 906 квадратних метрів для будівництва та обслуговування автомобільного ринку.

Рішенням виконавчого комітету від 27 травня 2004 року скасували статус ринку для утворення, власником якого було ЗАТ «Автопарк» на цій землі.

Розпорядженням міського голови Богдана Шиби від 23 липня 2007 року № 567 «Про підвищення рівня безпеки в промисловій зоні міста» дозволили ЗАТ «Автопарк» влаштувати паркування автомобілів на вул.Єршова відповідно до затвердженої схеми, а ще проводити касове обслуговування на перехресті вулиць Єршова і Карбишева.

Тобто, на цьому перехресті ставили тимчасову огорожу, і автотранспорт, який прямував на авторинок, не міг проїхати без сплати на вулицю Єршова. Це створювало затори на перехресті вулиць Єршова, Карбишева і Гущанській.

У травні 2008 року за поданням прокуратури це розпорядження скасували. Проте огорожу та шлагбаум забрали аж у жовтні 2009 року, коли рішенням Луцької міської ради зобов’язали комунальне підприємство «АвтоПаркСервіс» «навести лад» на території вулиці Єршова до нафтобази.

Через опір стихійних торговців та ЗАТ «Автопарк» перша спроба комунального підприємства навести там лад закінчилася провалом. Через неефективність такої боротьби в міськраді прийняли рішення про тимчасове зупинення діяльності на цій території комунального підприємства «АвтоПаркСервіс».

Оскільки вже пройшло 5 років, в лютому 2009 року у ЗАТ «Автопарк» закінчилась оренда земельної меншої ділянки площею 10 906 квадратів.

В одній із судових ухвал «тяганини» між міською радою та ПАТ «Автопарк» щодо податків йдеться, що 6 вересня 2013 року вони уклали додаткову угоду про припинення договору оренди цієї землі. Судиться підприємство із міськрадою через те, що не хоче платити за землю 3% від вартості.

Тому Тарас Бас пропонує добитися від «Автопарку» виплати 8 мільйонів боргу за оренду землі, а не надавати її в оренду іншій фірмі ‒ «ВОЛИНЬ-АВТОПАРК», фактичним власником якої також є В’ячеслав Алфьоров.

Як заявив депутат Андрій Козюра, нині на авторинку безлад, адже машини стоять аж до перехрестя із вулицею Гордіюк. Тому він закликав не укладати договір оренди із ТОВ «ВОЛИНЬ-АВТОПАРК», а вимагати від правоохоронців навести лад на землі.

Секретар Луцької міськради Сергій Григоренко відзначив, що варто підписати із «автопарк» меморандум про співпрацю, щоб навести лад на авторинку до кінця року. Якщо ж вони не погодяться, варто переносити ринок на ДПЗ.

Депутат Євгеній Ткачук підтримав Тараса Баса. Він зауважив, що деякі депутати лобіюють інтереси В’ячеслава Альфьорова, аби залишити авторинок на нинішньому місці. Він заявив, що Андрій Осіпов зустрічався із підприємцем Алфьоровим та захищає його інтереси.

Богдан Шиба зазначив, що варто таки залишити авторинок на Єршова, проте варто навести лад на цій ділянці, аби підприємці таки платили за оренду цієї землі.

Міський голова Микола Романюк заявив, що не лобіює нічиї інтереси, проте не можна, щоб в місті «гуляли» 6,32 гектара землі, тому краще знайти компроміс із «Автопарком», аби таки отримати плату за оренду до бюджету.

Депутат Андрій Осіпов стверджує, що ринок можна залишити на нинішньому місці, проте варто змусити ДАІ залишитись на нинішньому місці. Також він зауважив, що «новий ринок» на ДПЗ, куди можна перенести авторинок, межує із округом Євгенія Ткачука, тому він дуже зацікавлений у перенесенні.

Начальник управління земельних ресурсів міськради Сергій Шабала зазначив, що нині «Автопарк» не платить оренду та паркувальний збір, а змусити їх платити не можуть. Тому без передачі землі в оренду «ВОЛИНЬ-АВТОПАРК» та переговорів проблему вирішити не вдасться.

У підсумку депутати підтримали рішення «Про надання ТЗОВ «ВОЛИНЬ-АВТОПАРК» дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування авторинку з існуючими будівлями на вул. Єршова, 6 (орієнтовною площею 6,27 га)» із врахуванням поправки Богдана Шиби – протягом 2 місяців подати на розгляд міськради проект землеустрою.