«Включають одне й те саме, монотонне», – лучани про аудіорекламу на зупинках

«Включають одне й те саме, монотонне», - лучани про аудіорекламу на зупинках

Лучани переконані, що на зупинках, де по кілька разів лунає реклама, повинна звучати інформація про розклад маршруток.

Про це йдеться у сюжеті Аверсу.

У Луцьку – 10 «радіозупинок». Однак, зі слів менеджера міського радіо Михайла, незабаром їх побільшає.

Так, один рекламний ролик може тривати до 10-ти хвилин, а за день на одній зупинці така реклама може прозвучати 71 раз.

«Вся інформація повторюється і вже люди стоять і її запам’ятовують »

За словами начальника управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради Олександра Козлюка, це – не є зовнішня реклама, тому ніякого стосунку до такого виду реклами не має і дозволу не давав. Договір приватна фірма укладала з підприємством електротранспорту «Луцьксвітло» або приватними особами, залежно від того, на чиєму стовпі висить гучномовець.

«Поняття не маю кому вони підпорядковуються. Рік назад приватна фірма звернулася, по-моєму, в Луцьку міську раду, щоби взяти дозвіл на це озвучення. Через рішення виконкому, пройшовши всю процедуру рік назад, цей дозвіл був наданий», – пояснив перший заступник міського голови Тарас Яковлев.

«Я рахую, що все-таки має бути розклад маршруток, через який певний інтервал часу вони відправляються. Об’яви висять, а розкладу немає взагалі, а це – необхідне. От даже температуру повітря сказати людям, а от це включають одне й те саме, монотонне воно іде», – поділилася враженням від аудіореклами на зупинці неподалік від залізничного вокзалу жінка, яка чекала маршрутку.

Інший перехожий переконаний, що треба вмикати пісні, а не слухати протягом дня одне і те ж.