У ВОДТРК заперечують, що купували програми «Euronews»

euronews

Волинська обласна державна телерадіокомпанія купує право на трансляцію програм україномовної версії міжнародного каналу «Euronews» в області, – йдеться у “Віснику державних закупівель”.

Однак телевізійники це заперечують.

Так, відповідно до інформації “Вісника” ВОДТРК придбала право на трансляцію 136 978,3 години «Euronews» на аналоговій телерадіомережі за 1 467 102,62 гривні (1 мільйон 467 тисяч 102 гривні 62 копійки) та 103 860 годин каналами радіорелейного зв’язку для мережі цифрового мультиплексу МХ-5 за 163 650,1 гривні (163 тисяч 650 гривень 10 копійок).

Акцепт пропозицій на таку трансляцію від ТОВ «Телемережі України» та Концерну радіомовлення, радіозв’язку та телебачення в особі Волинської філії відбувся 7 травня.

Новый точечный рисунок

 

У самій ВОДТРК цю інформацію заперечують та додають, що у Віснику держзакупівель – помилка. Мовляв, програм «Euronews» не збиралися закупляти і не закупляли.