«Кам’яний вік» луцького авторинку

Питання перенесення авторинку в Луцьку останнім часом стало одним із найбільш обговорюваних.

Як повідомив під час сесії міської ради секретар ради Сергій Григоренко, на ринку у четвер та неділю до 3000 машин, а на території, що відведена саме для торгівлі поміщаються до 1500.

Те, що відбувається у стихійній частині автобазару, Григоренко охарактеризував як «кам’яний вік». Йдеться, мабуть, про каміння та цеглини, якими «бронюють місця» для торгівлі.

Журналісти Волинського Агентства Розслідувань вирішили подивитися, що залишається на луцькому авторинку після дня такої торгівлі .

Зважаючи на те, що легальний авторинок досить далеко від міських комунікацій, автомобілісти намагаються забронювати місця на стихійних стоянках, що значно ближче. Дехто має постійні точки для торгівлі, інші займають місця навіть за кілька днів. Для цього використовують стовбці, цеглу, каміння, написи на стінах, палиці, шини та інші доступні в даному місці засоби.

Також є усні домовленості, коли «заброньоване» місце для торгівлі навіть не треба позначати, всі і так знають –«занято!». А хто не знає, того культурно чи не культурно попросять звільнити територію.

Оскільки багато машин продають та купують багато людей, для них намагаються облаштувати інфраструктуру. Так, їдальня сусіднього заводу запрошує пообідати, а купити пиріжка з колою можна у кіоску, що поруч. А ще товари, зокрема побутову хімію, продають прямо із автомобілів.

Звичайно, після «базарних» днів залишається досить багато сміття, однак його все ж намагаються прибирати.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ ПРО ІДЕЇ ПЕРЕНЕСЕННЯ РИНКУ