Волинський «Інспектор Фреймут» перевірив шлях під Нововолинськом

1

“Інспектор Ляля” продовжує перевіряти дороги на Волині. Другий репортаж стосується шляху Нововолинськ-Жовтневе.

Нагадаємо, “Інспектор Ляля” проект видання БУГ.

Першою “жертвою” перевірки стала траса, яка сполучає Нововолинськ і Володимир-Волинський.

Як відомо, дефекти дорожнього покриття умовно діляться на кілька категорій:
– сильні вибоїни, ями, глибокі канави на асфальтованих або бетонних дорогах – не задовільно.
– нерівна дорога (хвилеподібне покриття),дефекти, пов’язані із проведенням ремонтних робіт (дорога, що залита бітумом або засипана гравієм і т. д. ) – задовільно.
– дефекти, пов’язані з порушеннями в проектуванні – добре.
– дорога без вибоїн і дрібних дефектів – відмінно.

Незважаючи на різнорідність дефектів, наслідки руху автомобіля по дефектній проїзній частині зазвичай однакові: раптове погіршення керованості автомобіля, що приводить до ДТП.

Інспектору, необхідно було перевірити, яке на разі покриття доріг між Нововолинськом і селищем Жовтневе, чи носить воно, хоча б, задовільний характер. А також, як багато тут “неполатаних” вибоїн і чи перевищують вони, встановлені законом, максимальних 6 см.

Згідно з чинним Державним стандартом України 3587-97, розміри ям не повинні бути більше 0,5 м² або 6 см в глибину. Всі ями, які більше хоча б по одному параметру, повинні бути усунені протягом 10-денного терміну (максимум)

Нагадуємо, це – “Інспектор Ляля”. В сидячому положенні вона має ріст 6 сантиметрів, тому і послужить нам своєрідним мірилом, яке візуально покаже, які глибокі та небезпечні насправді вибоїни на дорогах.